Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia joulunviettopaikaksi?

Vierailija
19.10.2009 |

Olemme yleensä olleet meillä viettämässä sukujoulua, mutta nyt on vuoden sisällä väki vähentynyt yllättäen kahdella. Sukujoulu meillä tuntuisi siis varmaankin aika surulliselta. Minne voisi 6-henkinen lapsiperhe mennä viettämään joulua ihan täällä kotimaassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On takuuvarmasti lunta ja tunnelmallinen joulu. Itse menen Kittilään joulunviettoon, meille tulee pukki oikealla porolla taas kerran :)

Vierailija
2/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa miten olette itse viettäneet joulua? Missä asuneet? Miten se pukki tulee, pitääkö itse jostain tilata vai tuleeko "talon puolesta" (minkä talon?) Mistä voisi tuollaisen matkan tilata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon lasten ikähaitarista. Minkä ikäisiä naperoita teillä on?

Vierailija
4/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on osa elämää, että kuollaan. Se voisi päinvastoin olla ihan mukavaa kokoontua kaikki yhteen ne, ketä menetys on koskettanut. Muistella rakkaita, mutta ei vajota synkkyyteen.

Mutta jos haluatte olla pienemmällä porukalla, niin vuokratkaa mökki jostain järven rannalta.

Vierailija
5/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukin virkaa toimittaa naapurin vanha poromies, mutta Levillä on useampi yritys, josta tuon voi varata. Kannattaa testata lasten kanssa myös koiravaljakkoajelu tai poroajelu, ainakin meidän muksuihin uppoaa :)

Vierailija
6/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on osa elämää, että kuollaan. Se voisi päinvastoin olla ihan mukavaa kokoontua kaikki yhteen ne, ketä menetys on koskettanut. Muistella rakkaita, mutta ei vajota synkkyyteen.

Mutta jos haluatte olla pienemmällä porukalla, niin vuokratkaa mökki jostain järven rannalta.

Vierailija
7/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin harkitsin näitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän