G: Minkä ikäisenä lapsenne lakkasi käyttämästä bodeja?
Mitä kokoa hän silloin käytti?
Mietin vaan, kun kaupoissa bodien koot loppuu usein 80:neen. 86 voi vielä löytyäkin, mutta 92 saa jo ihan kissojen ja koirien kanssa hakea, tosin niitäkin satunnaisesti löytyy.
Olen ajatellut, että bodi olisi kätevä vaatetus vielä hieman yli yksivuotiaallekin, ettei ole selkä koko ajan paljaana. Olenko ainoa, joka haluaa käyttää bodeja vielä n. 1-vuotiaalla? Meillä kun alkaa 8 kk ikäisellä olla jo useasta mallista koko 80 liian pieni...
Kommentit (26)
Meillä käytettiin vielä 2-vuotiaana talvella bodya, koska se oli niin helppo, hyvä ja lämmin. Ainakin Name It:lta löytyy kokoa 98- mutta tosiaan aika harvassa ovat. Nyt herra alkaa olla 3v ja bodeista ei enää tietoakaan :D
98 cm bodeja jostain vielä löysin, mutta sen jälkeen ei enää. Eli siinä 2,5v lopetti niiden käytön käytännön pakosta.
löysin kesällä 92cm tutan bodeja maksoivat 1e alessa:)
Mulle käy markettikama vallan mainiosti: lähes kaikki lapsemme vaatteet on ostettu cittarista, prismasta ja tarjoustalosta :). Näistä kaupoista en ole 92-kokoisia bodeja löytänyt, valikoima ilmeisesti vaihtelee paikkakunnittain. Isoja kokoja olen nimenomaan löytänyt "hienostelukaupoista".
Sille joka kyseli, emmekö osaa laittaa paitaa housuihin, niin itse inhosin pienenä sitä, että paita oli housujen sisässä. Se tuntui mielestäni tosi ällöttävältä :). Tosin olen niin vanha, ettei silloin ollut bodejakaan.
Täytyykin katsella Benettonin, Johan, Lottieksen, Jesper Juniorin jne. mallistoja. Näyttäähän näitä löytyvän!
Ap
täällä saa bogyja aikankin 3 v kokoon saakka.
Omani käyttivät niitä koko vaippakauden. Vaippa pysyi huomattavasti paremmin paikoillaan bodyn kanssa.,
Jos joku matkustaa, pyydä tuliaisiksi!