Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit jos olisit tilallani?

Vierailija
18.10.2009 |

Meillä on 8kk poika ja ollaan oltu yhdessä 4,5vuotta.. nyt on mahd että oon raskaana taas ja mies on sitä mieltä että jos olen raskaana niin pitäisi tehdä abortti ja mä en tosiaankaan tahtois tehdä! pitäiskö mun vaan suostua miehen pyyntöön ettei mua syyllistetä sit jatkossa joka välissä lapsesta mikä oli PAKKO saada..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu haluaa, että niin tekee.

Vierailija
2/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, että sinä joudut joka tapauksessa kärsimään seuraukset. Jos teet painostettuna abortin, jäätkö katumaan asiaa koko elämän ajaksi? Miehelle asia on todennäköisesti helppo unohtaa ja jatkaa elämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tee abortti ja samalla piuhat kiinni eli sterilisaatio ettei vastaavan pulman eteen enää jouduta.

Vierailija
4/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen ja sanoisin että mies joko hyväksyy sen tai sitten ei, mutta aborttia en tee.

Mitä sinä voit tehdä, on:

a. kuten minä

b. taipua ukon tahtoon ja vihata miestä loppuelämäsi ja katua ratkaisuasi. Ja myös itkeä pikkusiskon/veljen menetystä.

Vierailija
5/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että tappaisit hänen tulevan ystävänsä, tukensa ja läheisensä?

Vierailija
6/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse halua! jaksatko hoitaa toisen vauvan noin pian, jos tuntuu, et pystyt, anna tulla vaan. monet miehet ajattelee yhden lapsen jälkeen, et miks toista, yksi riittää, mut matkan (raskauden) ja viimeistään lapsen syntyessä toinen yhtä rakas. Mut jos käy niin, et miehesi syyllistää sua jatkossa (silloin kun lapsi jo syntynyt), on hän aika epäkypsä. Miksi hän ei halua toista lasta? Oliko teidän eka vauva vaikea tms?Keskustelkaa, keskustelkaa. yritä saada hänet ymmärtämään, kuinka vaikea abortti saattaa olla ja se voi olla se teidän hierrinkivi sitten jatkossa.

Vierailija
7/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat mielipiteitä vakavassa asiassa. Miksi haluat toisen lapsen juuri nyt? Miksi miehesi ei sitä halua? Ymmärrätkö hänen näkemyksiään asiassa (vaikka et olisikaan samaa mieltä), entä päinvastoin?

Tietenkin on selvää, että mitään ei elämässä pidä tehdä siksi että joku siihen painostaa, vaan omasta tahdosta, vakain tuumin ja harkiten.

Vierailija
8/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä seksiä harrastaa. Jos hän ei olisi lasta halunnut, olisi voinut seksi jäädä väliin tai ehkäisyä voi myös aina tehostaa. (kondomin lisäksi vaikka vaahto tms lisäsuojaamaan). Kyllä jokaisen pitää ymmärtää, että mikään ehkäisy ei ole 100 ´% varma.

ELi tässä tilanteessa miehesi on ihan turha syyllistää sinua, sillä mahdollisessa raskaudessa on ihan yhtä lailla hänen "vikaansa".

Kroppasi on omasi ja sinä päätät siitä, mitä sillä teet, pidätkö lapsen vai et. Miten tahansa valitset, älä tee sitä ratkaisua, jota tulet katumaan loppuikäsi.

Vierailija
9/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies opiskelee, siksi ei haluaisi vielä toista.. minä taas ajattelen että varmasti pärjättäisiin silti kun vaan halutaan.. -ap

Vierailija
10/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei ikinä oo ollu raha niin tärkeetä, että mietittäis eikö lapsi vois tulla. et tietenkään tee aborttia, se on sun lapsi siellä!! meille kolmas tulossa, mies jäi alkuvuodesta työttömäks, ja nyt menossa koulunpenkille! meillä ei oo mitään hätää taloudellisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi