Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee eroon hirvittävästä hiilihydraattihimosta ?

Vierailija
18.10.2009 |

Voisin ahmia leipää, pullaa, karkkia yms. vaikka kuinka paljon.Tuntuu, että vatsakin on sekaisin liiasta hiilihydraattimäärästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastolla kultaseni, paastolla pääsee.

T;Lihaksikas Potkunyrkkeilijä

Vierailija
2/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin vaan että hiilihydraattipitoisia juttuja ihan hippu vaan lautaselle. Ei pullaa tsm ollenkaan. En osta mitään vaaleaa leipää ja vältä kaikkea sokeria. Kun tekee mieli hiilareita tai makeaa, otan banaanin, pähkinöitä kourallisen, turkkilaista jogurttia ja myslia tai marjoja. Kun jonkun aikaa on ilman niitä hiilareita tai vähemmän syö niitä, niin se vaan muuttuu niin ettei kaipaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt jättää kokonaan kaiken epäterveellisen. Tulkoon sitten mitä himoja tahansa, puhun itselleni aina sellaisessa tilanteessa järkeä että Muistatko mitä olet päättänyt. Nyt et ota sitä pullaa.

Kasviksia pitää syödä vähintään puoli kiloa päivässä. viinirypäleet ovat hyviä makeanhimoon.

Vierailija
4/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiilihydraattihimo liittyy myös kaamosoireisiin. Kirkasvalolamppu voi auttaa, jos himo pahenee syksyllä ja talvella!

Vierailija
5/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaleivottua pullaa ja tiikerikakkua....

Vierailija
6/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkahillolla..

Vierailija
7/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu annos pastaa..vaikka vaan tonnikalapastaa mut. nam

Vierailija
8/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin riisin, pastan, perunan ja muitten tärkkelysten ja sokerin ja vehnäjauhotuotteiden syönnin. Ei tehnyt enää mielikään, kun pari viikkoa kärvistelin. Lisäsin paljon kuituja ja proteiineja ruokavalioon. Sitten muka vähitellen aloin lisätä hiilareita, ensin perunaa, sitten leipää jne. ja niin vain sokerin ja hiilareitten himo palasi. Mä olen kai niin kuin alkoholisti, että pitää noudattaa ihan nollalinjaa tai mopo karkaa käsistä. Ja nyt puhun sitten näistä ns. huonoista hiilareista, kun joku kohta kuitenkin selittää, että ihminenhän tarvii hiilihydraatteja. Niin tyhmä en ole, etten sitä tietäisi.

Vierailija
9/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko tai.

Jos syön huonoja hiilareita, repsahdan syömään karkkia, kasoittain vaaleaa leipää yms. Ja jos olen kokonaan ilman, ei tee edes mieli kuin joskus satunnaisesti pienen hetken ajan.

Lopetin riisin, pastan, perunan ja muitten tärkkelysten ja sokerin ja vehnäjauhotuotteiden syönnin. Ei tehnyt enää mielikään, kun pari viikkoa kärvistelin. Lisäsin paljon kuituja ja proteiineja ruokavalioon. Sitten muka vähitellen aloin lisätä hiilareita, ensin perunaa, sitten leipää jne. ja niin vain sokerin ja hiilareitten himo palasi. Mä olen kai niin kuin alkoholisti, että pitää noudattaa ihan nollalinjaa tai mopo karkaa käsistä. Ja nyt puhun sitten näistä ns. huonoista hiilareista, kun joku kohta kuitenkin selittää, että ihminenhän tarvii hiilihydraatteja. Niin tyhmä en ole, etten sitä tietäisi.

Vierailija
10/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kromilla on verensokerin tasapainoittava vaikutus, ja todella toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme