Pituus ja paino? Oletko itse tyytyväinen?
Kommentit (30)
hyi yäk. Oksettaa käydä vaa'alla. Onneks on massakausi menossa, pikkudieetti otetaan kohta, jonka jälkeen varsinaista massaa ja sitten kova dieetti. Tän vuoden jälkeen lopetan, ja aion pysyä siinä 57kg
Nyt olen rv:llä 17 ja painan 62, joten melko tyytyväinen olen tällä hetkellä.
Raskauden jälkeen ihannepaino olisi 60:ssä, mut 65 ei paha :)
tyytyväinen. Kummalta tuntuu, että monet paljon pidemmät painavat saman verran... Minulla on tosin runsaasti lihasta ja kiinteä kroppa. En ole mikään laiheliini, mutta itselleni kelpaan hyvin :)
en kuitenkaan tunne itseni liian lihavaksi nytkään,vaikka toki ymmärrän että BMI on liian korkea
ja ensimmäistä kertaa näissä mitoissa sen jälkeen kun v. 2002 tulin raskaaksi (kolme lasta syntynyt sen jälkeen).
Ja nyt olen todellakin tyytyväinen!
Erittäin hyvä.
Mikähän vaivaa näitä samanpituisia, 10kg kevyempiä, jotka vielä muutaman kilon haluaisivat tiputtaa? Ehkäpä he ovatkin oikeasti 15-vuotiaita, vääristyneen kehonkuvan omaavia teinejä?
Paino saa mulla sahata pari kiloa ylös tai alas, sillä ei ole mitään väliä, kunhan 30kg nousee penkistä ja 8 km jaksaa juosta yhtä kyytiä.
Välillä olen tyytyväinen, välillä en. Hoikkuudesta huolimatta en ole kovin timmissä kunnossa.
En ole ihan tyytväinen, haluaisin alle 65-senttisen uuman. Jotain -3kg niin olisi hyvä.
Ja olen täydellinen :)