Pituus ja paino? Oletko itse tyytyväinen?
Kommentit (30)
raskausmaha läskit ku sais pois niin olisin tyytyväinen.
Vielä kun saan 5 kg pois, olen tyytyväinen. Viisi on jo lähtenyt. Mä olen tosi pieniluinen, joten painoa ei saa paljoa olla.
Viis kiloo sais lähtee ni oisin ihan tyytyväinen.
Mahtuisi ennen raskautta olleet vaatteet päälle.Vauva nyt 3kk.
Oon tosi tyytyväinen, tällaisena viihdyn.
Kolme lasta on, nuorin 9 kk ja samassa painossa nyt kuin ennen ekaa raskautta.
Milloin sitä olisi? Ikuisuusprojektina parin kilon tiputtaminen
Haluaisin olla pitempi, muuten olen tyytyväinen olemukseeni.
Viisi kiloa haluaisin mieluusti pois, sitten olisi hyvä olo. Liian laiska olen vain, jotta saisin sitä ikinä aikaiseksi.
Ihan ok. Pari kiloa voisi ehkä olla vähemmän.
rv 13 mennään. Tän raskauden jälkeen palaan vanhaan painoon 56-57 kg vaikka mikä olis. Inhottaa olla tällänen plösö. Siis en oo lihonu tän raskauden aikana noin paljoo, kiloja vaan jäi.Ärsyttävää.
olen mielestäni läski, en pidä itsestäni,
Ja painan liikaa. Kolme kiloa kun saa pois, niin voin elää itseni kanssa. ;) 5 kiloa on tavoite. Tiukassa on.
168/56 ja pidin itsestäni..
nyt tullut tuota massupyöreyttä ja painan 63,9 mutta edelleen pidän itsestäni :)
158cm/59kg, en oo koskaan ennen painanut näin paljon joten hieman ahdistaa mutta oonkin raskaana rv 36, joten toivoa on että synnytyksen jälkeen palaudun alkuperäisiin mittoihini jotka olivat 158cm/49kg. JOs ilman raskautta painaisin tämän verran kuin nyt en olisi ollenkaan tytyväinen, sen verran raskas olo on nyt.
163cm ja 58kg. Ainakin 5kg jos vielä laihduttaisi. Mutta hiljaa hyvä tulee, oon ihan tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen koska olen saanut 10kg laihdutettua.
Paino on sinansa aivan ok, mutta haluaisin enemman lihasta.
Jenkkakahvaa pukkaa matalalanteisten housujen kanssa. Kolme kiloa pois niin olisin sopivan timmi.
Saisi olla 5kg pois niin sitten olisin tyytyväinen.
Onneksi omaan kuitenkin kapean vyötärön niin vaatteet päällä kroppani on aika kivan näköinen.