Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vai tehdäkö mitään?

Vierailija
18.10.2009 |

Tämän päivän (tai jo siis nyt eiliseksi jääneen) seksi-palstan arvokkaita otsikoita/mielipiteitä/ohjeita lukeneena päätin olla siirtymättä yläkerran aviovuoteeseen - ainakaan lähitunteina.

Tuntuu, että minua on höynäytetty pahemman kerran tai että olen höynäyttänyt itse itseäni pahemman kerran. Tässä parisuhteessa.

Sillä tuolla petissä kuorsaa aviosiippa, joka oitis, kun sinne hiivin, herää koiranunestaan ja käy minuun käsiksi.

Hieno juttu, että mies himoitsee minua, sillä olen erinomaisen seksuaalisesti halukas, mutta.

Seksisessiomme tulee olemaan jälleen kerran pelkkä mekaaninen yhdyntä.

Mies ei kykene ylläpitämään seisokkiaan, jos edes erehdyn harkitsemaan jonkinmoista aktiivisuutta ja osallistumista hänen tyhjennysharjoitukseensa.

Tuo yhdessä ketjussa pohdittu suihinottotekniikka-keskustelu menee meidän osaltamme harakoille - mies kun ei suostu olemaan suihinotettavana saatika nuolemaan minua.

Asennot ovat laskettavissa yhden käden yhdellä sormella, eikä siihen auta puhe ei esimerkki tai ehdotus. Kalu lerpsahtaa samantien.

Ja hei - olen normaalipainoinen, ihan yleisesti ottaen hyvännäköinen nainen, miestä kymmenisen vuotta nuorempi, jota monet muut miehet ovat haikailleet perään ja huokailleet mukaansa. Vaan tähän päivään saakka turhaan. En ole pettänyt miestäni.

Yhdyntä kestää varmaankin tuollaiset 1-1,5 minsaa ja loppuu tavanomaiseen ravistukseen... Ja sitten mies kääntyy omalle kyljelleen, nukkuu minkä nukkuu ja ottaa minut aamuyöstä mitä luultavimmin uudelleen - mieluummin niin, että nukun. Tai siis ainakin olen nukkuvinani. Sillä jos osoitan olevani hereillä, niin - lerps.

Niin, että olemmeko puhuneet? Kyllä: mies sanoo, ettei ole kiinnostunut pitkistä sessioista, hänestä vain olisi epämiellyttävä nuolla tai hyväillä sukupuolielimiäni - ai niin, nainti tapahtuu muuten peiton alla, tietenkin...

Täytyy tosin myöntää, että kalun eestaasjyystäminen ei ole niin kiihottavaa, että edes jaksaisin surra aktin lyhyyttä.

Enpä ole silti kieltänyt mieheltä seksiä, sillä tiedän nyt itse, mitä on kaivata jotain mitä en saa. Ja vaikka mieheni sen minulta kieltää (eli pakottaa passiivisuuteen), en haluaisi panna pahaa kiertämään.

Mutta jotainhan minussa on oltava vikana, kun ei mies syty. Tai syttyy, mutta mielestäni vain niinkuin eläin - tyydyttää pikapikaa oman paineensa purkamisen.

Ja minä jään tyhjäksi, vaikka olenkin hänen siemiään täynnä.

Ja tänä iltana otin asian, nyt hieman toisella tavalla, esille - jospa villakoiran ydin löytyisi.

Kun nyt kerran olen "ulkoisesti" monen miehen mieleen, mitat 103-73-105 ja rinnat mallia 75DD, peppu kiinteä ja pyöreä, niin löytyisikö vika värkistäni:

ja tulihan se sieltä. Mies vain totesi suurinpiirtein näine sanoin: että kaiketi olet suht koht väljä, vaikka eipä omakaan kalu niin iso ole.

Vaan kertokaapa, eikö täällä juuri ole puhuttu siitä, että väljä pillu vaatii mieheltä paljon pidempää jyystämistä? Kun tämä minun mieheni taasen laukeaa alta aikayksikön.

Niin, ja liian kosteakin olen. Toteaa mieheni ja haki uuden suklaapatukan.

Enpä tiedä, mitä neuvoja ja mielipiteitä olen täällä teiltä hakemassa, mutta nyt tuntuu kyllä totta totisesti, etten jaksa elää asian kanssa ypöyksin.

Ai niin - entisissä - tosin vain muutaissa - miessuhteissani miehet ovat olleet hyvin onnellisia aktiivisuudesta - enkä ole saanut kokea olevani väljä ja samantekevä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai harrastitteko seksiä vasta papin aamenen tai yhteen muuttamisen jälkeen?

Vierailija
2/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta se papin aamenen jälkeen.

En suosittele kellekään, niin romanttiselta kuin tuntuukin.

Ap, joka vieläkin valvoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain harvat ihmiset voi oikeasti muuttaa itseään, minä mukaanlukien. En usko että sun mies tosta olennaisesti paranee. Jos se lohduttaa, niin mäkin valvon toisinaan kun ei fyysiset tarpeet kohtaa.

Vierailija
4/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei seksiä voi harrastaa kun vasta vihkiseremonian jälkeen? Ettekö te oikeasti tehneet mitään "niinku sellasta" ennen aamenta? Siinähän on jo osviittaa mitä tulee tapahtumaan - tai jää tapahtumatta. Toivottavasti kaikki muut jutut aviovuoteen ulkopuolella on kunnossa.

Vierailija
5/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miehelläni ei ole uskonnollista vakaumusta.

Mutta hän haluaa pitää tavatonta järjestystä yllä ja samalla myös kontrollia. No, lienevät toistensa synonymeja, monessa mielessäkin.

Ja ei, meillä ei todellakaan ollut mitään kummempia "niinku sellaista" ennen sitä ensimmäistä yhteistä yötämme. Just. Vaikka emme olleet toistemme ensimmäiset kumppanit.

Siinäpä kai voisi olla se juju.

Sillä mies oli eronnut jo ensimmäisestä vaimostaan. Koska liitto oli lapseton, en ole koskaan joutunut vastatutusten tämän kanssa enkä myöskään tiedä, mistä kiikasti.

Anopilta kuulin silti tässä taannoin, että ex oli paljon eron jälkeen kertonut "kamalia asioita exästään, mutta että anopin mielestä kaikki asiat eivät vain voi pitää paikkansa, onhan hän poikaansa aivan tyytyväinen..."

Siinäkin olisi voinut hälytyskellot soida, mutta enpä halunut kiusata vanhaa naista ja totesin vain: että hullumpikin voisi mies olla.

Saakeli, olisi pitänyt kysyä lähemmin, ehkä olisin saanut osviittaa, mihin kaikkeen tässä vielä ollaan menossa. Vaan nyt on myöhäistä, sillä anoppi on kuollut.

Lieneekö niin, että arjen tietyt itsekkyydet siirtyvät ihmisellä myös sänkyyn? Ja ehkä mies tiesi sen itsekin alun alkaen ja halusi ensiksi varmistaa itselleen tyydytyskohteen - ken tietää.

Onneksi elämässä on muitakin ilon aiheita, mutta minä tunnen itseni kylläkin ikäänkuin mieheni omaisuudeksi, jota tämä käy hät'hätää merkkaamassa, jotta varmistaisi reviirinsä.

ettei seksiä voi harrastaa kun vasta vihkiseremonian jälkeen? Ettekö te oikeasti tehneet mitään "niinku sellasta" ennen aamenta? Siinähän on jo osviittaa mitä tulee tapahtumaan - tai jää tapahtumatta. Toivottavasti kaikki muut jutut aviovuoteen ulkopuolella on kunnossa.

Vierailija
6/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoseksuaali.

Vierailija
7/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kutosen kysymys: Oisko miehesi homoseksuaali.

Joskus, monta vuotta sitten, tuli asia mieleeni ja yritin sitten tarkkailla miestä aikani. Ja ottaa asian hienovaraisesti esille.

Mutta torjunta, mitä tulee muutenkin homoudesta keskusteluun, oli aina (ja on) tavattoman jyrkkä.

Onko tuo sitten merkki siitä, että homous on poissuljettu vai päinvastoin. En tiedä.

Mutta kertokaa, jos jollakin on kaappihomoudesta kokemusta.

En haluaisi tuomita miestäni. Mutta itse olen täysin hukassa tunteitteni kanssa. Ja tarpeitteni. Ja niiden tyydyttämisen.

Vierailija
8/19 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kutosen kysymys: Oisko miehesi homoseksuaali.

Joskus, monta vuotta sitten, tuli asia mieleeni ja yritin sitten tarkkailla miestä aikani. Ja ottaa asian hienovaraisesti esille.

Mutta torjunta, mitä tulee muutenkin homoudesta keskusteluun, oli aina (ja on) tavattoman jyrkkä.

Onko tuo sitten merkki siitä, että homous on poissuljettu vai päinvastoin. En tiedä.

Mutta kertokaa, jos jollakin on kaappihomoudesta kokemusta.

En haluaisi tuomita miestäni. Mutta itse olen täysin hukassa tunteitteni kanssa. Ja tarpeitteni. Ja niiden tyydyttämisen.

ollut kiivas homouden vastustaja ja sitten kävikin ilmi että hän oli/ on nimenomaan ollut homo, ja peittääkseen omaa homouttaan oli vastustanut julkisuudessa homoja niin kiivaasti.

Vierailija
9/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hatun nosto sulle!

itselläni valtavan paljon parempi tilanne makkarissa ja silti välillä itkettää kun ei saa.

yleensä en ole erojen kannalla mutta jos jokin näin perustavaa laatua oleva tarve jää tyydyttämättä niin silloin kyllä voisi jo eroakin ajatella.

jaksamista sulle! olipa ratkaisusi mikä hyvänsä.

Vierailija
10/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vika on sinussa. Hitsi nainen, kuinka moni mies haaveilee tuommoisesta aktiivisesta naisesta kuin sinä olet, että heitäpä nyt ainakin alkuunsa itsesyytökset mielestäsi, mikäli tilanne on tosiaan tuo, että miehesi haluaa sinut vain passiivisena.

Tosi, tosi paljon ihmettelen, mikä sai teidät pidättäytymään kaikesta "niinku sellaisesta" ennen häitä, pitkäänkö te tapailitte ennakkoon? Varsinkin siis kun kyseessä ei ollut edes kummankaan ensimmäinen. Mutta eipä auta tässä vaiheessa.

Selvästikään et ole tyytyväinen (kuka olisi!) eikä muutosta taida olla luvassa, joten jälleen tullaan suurten kysymysten äärelle: sopeudu tai eroa. :/

Tsemppiä kuitenkin, toivoo Noora :)

Vierailija
11/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin aktiivinen nainen, joka ei kiihota fyysisesti, on huonokuntoinen ja pillu on venähtänyt. Aktiivisuus ei pelasta kaikkea.

Hitsi nainen, kuinka moni mies haaveilee tuommoisesta aktiivisesta naisesta kuin sinä olet

Vierailija
12/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka monella miehellä on erittäin aktiivinen nainen, joka ei kiihota fyysisesti, on huonokuntoinen ja pillu on venähtänyt. Aktiivisuus ei pelasta kaikkea.

No varmaan aika monella juu (tarkkaa lukemaan en osaa antaa). Mutta nyt puhutaankin ap:n tapauksesta, eiksje? Ja ap mainitsee olevansa "normaalipainoinen, ihan yleisesti ottaen hyvännäköinen nainen, miestä kymmenisen vuotta nuorempi, jota monet muut miehet ovat haikailleet perään ja huokailleet mukaansa". Ja jos miehelle riittää parin minsan pano, niin tuskin kovin venähtänytkään on.

Taikka mistäs minä tiedän. Todennäköisestihän tämäKIN on naisen vika, miehen toiminta kuulostaa todella ihan moitteettomalta.

Vierailija
13/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on pedofiili. Se tykkää vain 'raiskaamisesta', eli siitä että nainen ei ole mukana. Mun olisi pitänyt vielä huutaa sen mielestä, mutta en suostunut huutaan. Jos ehdotin jotain että se huomioisi muakin, niin sama juttu -lerps, ei seisonut. Ja sitten se suuttui ehdotuksista tyyliin 'ettei hän aio mun selkääni hieroa puolta tuntia'. Mulle tuli sama mieleen kuin sekin että taitaa olla oikeasti sun miehes homo tai pedofiili. Jotain on päässä vialla jos ei seiso.

Vierailija
14/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on näin, mutta joskus vain periaatteessa. Väljän kanssa touhutessa on otettava ilo irti pikaisesti, muuten hommasta on nautinto kaukana. Liian pitkä jyystäminen saa aikaan lerpahduksen.

Ts. mieli ei enää pysy riittävän kiihottuneessa tilassa ja normaalikuntoisen miehen kunto alkaa hiipua. Ja voin sanoa, että tiedän mistä puhun.

On kokemusta omasta vaimosta ennen ja jälkeen synnytyksen. Ennen synnytystä seksimme oli usein pitkää nautiskelua, jossa mällin lähtöä pidäteltiin ikäänkuin siinä veitsenterällä puolisen tuntia tai enemmän tai vähemmän aikaa.

Hyvä tuntuma pilluun mahdollisti tällaisen nautiskelun, jossa omia tuntemuksiaan pystyi kontrolloimaan ja tulkitsemaan peniksen välityksellä. Nykyään tällainen on melkoisen hankalaa. Viimeksi pari päivää sitten tuli 2 kertaa yritettyä, josko saisi mällin irtoamaan, mutta ei. Ei onnistunut. Tiukassa pillussa taas laukeaminen oli väistämätöntä, se lypsi kullin aina teräsjäykäksi ja silloin jos koska laukeamista on helppo hallita ja nautinto on kunnollista!

Vaan kertokaapa, eikö täällä juuri ole puhuttu siitä, että väljä pillu vaatii mieheltä paljon pidempää jyystämistä? Kun tämä minun mieheni taasen laukeaa alta aikayksikön.

Vierailija
15/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran alla oleva sen näin kokee. Mitä siihen muuta voi sanoa.

Mutta tarkoittaako väjä pillu sitten automaattisesti hellyyksien, suutelun, silittämisten, puristamisten, nuolemisten ja intohimon puuttumista? Näiden antamisen ja vastaanottamisen puuttumista?

Asia on näin, mutta joskus vain periaatteessa. Väljän kanssa touhutessa on otettava ilo irti pikaisesti, muuten hommasta on nautinto kaukana. Liian pitkä jyystäminen saa aikaan lerpahduksen. Ts. mieli ei enää pysy riittävän kiihottuneessa tilassa ja normaalikuntoisen miehen kunto alkaa hiipua. Ja voin sanoa, että tiedän mistä puhun. On kokemusta omasta vaimosta ennen ja jälkeen synnytyksen. Ennen synnytystä seksimme oli usein pitkää nautiskelua, jossa mällin lähtöä pidäteltiin ikäänkuin siinä veitsenterällä puolisen tuntia tai enemmän tai vähemmän aikaa. Hyvä tuntuma pilluun mahdollisti tällaisen nautiskelun, jossa omia tuntemuksiaan pystyi kontrolloimaan ja tulkitsemaan peniksen välityksellä. Nykyään tällainen on melkoisen hankalaa. Viimeksi pari päivää sitten tuli 2 kertaa yritettyä, josko saisi mällin irtoamaan, mutta ei. Ei onnistunut. Tiukassa pillussa taas laukeaminen oli väistämätöntä, se lypsi kullin aina teräsjäykäksi ja silloin jos koska laukeamista on helppo hallita ja nautinto on kunnollista!

Vierailija
16/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä vastauksianne ja niiden herättämät ajatukset seuraavat minua melko tiheään.

Kysyt, mikä sai meidät pidättäytymään ennen naimisiin menoa "niinku sellaisesta".

Hyvä kysymys. Minä osaan tietenkin kertoa vain oman osani ja se liittyi kaiketi siihen, että takanapäin oli melko rankka avioero ja minusta tuntui hienolta, että mies näytti olevan kiinnostunut minusta enemmänkin ihmisenä kuin pelkkänä naisena; saimme ikäänkuin oppia tuntemaan toisemme kaikessa rauhassa. Näin ajattelin.

Tosin mietin itsekseni, eikö miehelle pidättäytyminen ole vaikeampaa kuin naiselle enkä osanut olla ajattelematta, että miehellä saattaa olla myös muita suhteita, vaikka viitteitä ei ollut. Mutta mies matkusti niihin aikoihin paljon, joten mikään ei olisi estänyt häntä toteuttamasta kahta elämäntapaa.

Niin ja tuo toinen kysymyksesi, tapailimme vuoden verran.

Vierailija
17/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahti kovin.

On totta, että nuo yhdyntämme ja niihin liittyvät tunnelmat ovat joskus verrattavissa ajatukseen, että "hei, raiskaushan tämä on". Ja varsinkin, kun nuo liikkumiseni suuntaan tai toiseen saavat miehen kiinnostuksen laantumaan.

On myönnettävä, että mies ei viihdy lasten kanssa, mutta.

Iso mutta. Ja tuo panee minut todella mietteliääksi. Sillä ne kerrat, jolloin meillä on ollut tuttavien ja sukulaisten nuoria poikia kylässä - tuollaisia 9+ -vuotiaita, ei miestä tarvitse kehottaa kahtakaan kertaa lähteä pelaamaan pingistä tai potkimaan palloa tai mitä milloinkin. Voi sitä riemullista ilmettä näiden leikkituokioiden jälkeen.

Näitä kuvia tulee välähdyksenomaisesti mieleeni vastauksianne lukiessani ja omat ajatukset menevät tavallaan vieläkin enemmän solmuun, sillä en ole aiemmin osannut ajatella tilannettamme muutoin kuin että itse toimin varmaankin jollakin tavalla väärin.

ja se on pedofiili. Se tykkää vain 'raiskaamisesta', eli siitä että nainen ei ole mukana. Mun olisi pitänyt vielä huutaa sen mielestä, mutta en suostunut huutaan. Jos ehdotin jotain että se huomioisi muakin, niin sama juttu -lerps, ei seisonut. Ja sitten se suuttui ehdotuksista tyyliin 'ettei hän aio mun selkääni hieroa puolta tuntia'. Mulle tuli sama mieleen kuin sekin että taitaa olla oikeasti sun miehes homo tai pedofiili. Jotain on päässä vialla jos ei seiso.

Vierailija
18/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni kiehtoo monia naisia, hän on sillä tavalla pehmeällä tavalla hyvännäköinen, rauhallinen ja siisti (joo-o) ja saa muutamalla vetäisyllä kodin huolitellun ja kauniin näköiseksi.

Naisten huomio ei yleensä vaikuta häneen, mutta olen silloin tällöin miettinyt, miksi mies punastelee, jos miehet ottavat häneen silmäkontaktia

homoseksuaali.

Vierailija
19/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ajatukset menevät tavallaan vieläkin enemmän solmuun, sillä en ole aiemmin osannut ajatella tilannettamme muutoin kuin että itse toimin varmaankin jollakin tavalla väärin.

Älä vaan missään nimessä syytä itseäsi, sillä miehesi on jotenkin kyvytön, siis todella KYVYTÖN normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen, mihin kuuluu mm. toisen huomioonottaminen. Hän ei millään tavalla kykene huomioimaan sinua eikä sinun tarpeitasi. En tiedä mikä on syynä, mutta ihan normaalia tuo ei ole. Miten jaksat olla vain hänen tarpeitaan varten, mistä et itse saa mitään? Minä lopettaisin kokonaan miehen tyydyttämisen, sillä alkaisin vain inhoamaan koko toimitusta. Kysy mieheltä suoraan mistä kiikastaa, miksi hän ei pysty (kun muut kuitenkin pystyvät). Voimia ja jaksamista sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi