Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit nyt lotossa päävoiton, vaikka 1 milj. euroa, mitä tekisit ekaksi?

Vierailija
17.10.2009 |

mä soittaisin kaikki rakkaat ihmiset läpi ja sitten vetäisin perskännit! Huomenna alkaisin katsomaan uutta kotia meille ja tilaisin heti maanantaina meille auton :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin sekaisin onnesta ja kauhusta... Soittaisin yhdelle ystävälle, että nyt on teidänkin köyhät ajat takanapäin :=) olen luvannut eräälle ystävälle, että jos minä voitan lotossa päävoiton, tulee heillekin rahaa niin paljon että pärjäävät!!!

Vierailija
2/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittaisin irtisanoutumisilmoituksen, jonka jättäisin pomon pöydälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soikeana ja laskeskelisin heti, että mitä kaikkea sillä maksaisin ensimmäisenä.. eli asunto jne. Koittaisin rauhottua... ja tarkistaisin loton uudelleen ja....

...sit mä heräsin....

Vierailija
4/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaisin hinnalla millä hyvänsä yhden orin siltä... :) Tai siis käskisin tehä sen orin omistajille tarjouksen mistä ne ei vois kieltäytyä. Sen tekisin ihan ekana. :)

Vierailija
5/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelään,kiertelemään muutenkin maata. sitten ostasin meille kodin ja auton ja loput säästöön pahoja päiviä varten. juu ja kotia sisustaisin tieety :D

Vierailija
6/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vain vanhemmilleni ja veljelle oman perheen lisäksi ja vannottaisin että ei saa kertoa eteenpäin.

Ostaisin isälle ja äidille sellaiset asunnot kun haluaisivat, maksaisin veljeni kaikki auto-/asuntolainat pois. Alkaisin suunnittelemaan mieheni kanssa meille taloa.

Vierailija
7/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttaisi mihinkään.

Eivät vaihtuisi talo eivätkä autot.

Hilpeän mielen toki saisi -en nyt sitä yritä kiistää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme