Oletko harrastanut seksiä kahden saman perheen jäsenen kanssa?
Itseäsi ei lasketa mukaan. Minä olen, veljesten.
Kommentit (16)
toisen kanssa oli ns. esileikkiä, mutta toisen kanssa ihan rakastelua...
kummankaan kanssa ei tosin ihan menty loppuun asti, jäi suuseksin tasolle vaan... ja eri aikaan näiden kanssa touhusin, tietysti :D
Voi sitä railakasta nuoruutta :D näistäkin jutuista on jo noin 20 vuotta aikaa...
Oli vielä hauskaa kun ne kumpikin oli semmosia naamasta hyvännäkösiä, mutta älyttömän laihoja. Ja sitten niillä molemmilla oli siis ihan tajuttoman paksut munat! Pitkähköt, mutta paksuimmat mitä ikinä olen nähnyt. Ja molemmat ihan onnettomia panemaan. Vähän jäi sitten vaivaamaan kun tapasin niitten isän ja sekin oli tosi laiha, että olisko vielä pitänyt kopaista...
Itseäsi ei lasketa mukaan. Minä olen, veljesten.
isoveljestä ja suuttui siitä mulle. ap
siskon ja veljen kanssa. Eri aikaan, tietenkin, oli suhde molempien kanssa.
niin eikös sillon ne veljekset harrasta sukurutsausta?
Ihan tosi! Olin naimisissa pojan kanssa. Eron jälkeen oli suhde isäpuoleen - eivät olleet siis biologisesti sukua.
Pistän vielä paremmaksi:veljesten ja niiden parhaan kaverin kanssa. Eri aikaan kylläkin. Mutta en silti varsinaisesti ilahtunut, kun istuivat kaikki ravintolassa saman pöydän ääressä. Onneksi tästä on about 100 vuotta.
mahtuu CV:seen, kaverilla oli trio eli toisen parin kolmas veli vielä kuvioissa, itse en yltänyt samaan. Ja ihan kiltti äiti nykyään. Tämä tapahtui parikymmentä vuotta sitten.
Veljesten.