Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeääkö teinisi tai esiteinisi sinua? millaisissa tilanteissa

Vierailija
17.10.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v voi sanoa, (kun heitän jotain vitsiä autossa esim.) että älä häpäse mua.;)

Vierailija
2/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja esiteinit) häpeävät vanhempiaan, ja usein myös esim heidän autoa/taloa/työtä jne. Valitettavasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kertaakaan tullut sellaista eteen, että olisivat jossain tilanteessa tai sen jälkeen ilmaisseet häpeävänsä minua.

Meillä on muutenkin avoimet, rehelliset ja luottamukselliset välit ja minä olen se auktoriteetti, en kaveri!

Vierailija
4/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanooko vain!

Juu, meidän 12-v tyttö sanoo minun lähtiessäni vanhempainiltaan tms., että älä sitten puhu siellä mitään, että et vain häpäise mua. eikä missään nimessä halua minun näyttäytyvän koululla ym. Kuitenkin, kun olemme jutelleet näistä jutuista sopivissa tilanteissa kahdestaan, tyttö sanoo, että hänen kaverinsa sanovat että hänellä on tosi kiva äiti.

Niinhän se menee, oma äiti on kamala ja inhottava, kavereiden äidit mahtavia. Muistan omasta lapsuudestani aivan samat mietteet!

Vierailija
5/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja esiteinit) häpeävät vanhempiaan, ja usein myös esim heidän autoa/taloa/työtä jne. Valitettavasti!!

Vierailija
6/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä sellaista tilannetta eteen, että häpeäisivät. Olen kyllä odotellut ja ihmetellyt kun muistan omasta nuoruudestani hävenneeni omaa äitiä.

Mutta hyvin näkyvät vielä vanhempiensa kanssa kulkevan mielellään.

Vierailija
7/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi itse kiinni valehtelusta, minä sain lievät raivarit heti kättelyssä.. siinä sattui olemaan kavereita ympärillä.

muuten kuulemma olen cool, olen nuorekas ja aika kahjo muutenkin