Miten ihminen voi turvota yli 100 kiloiseksi?
Siis syökö ne paperitkin kaapeista vai tilaa pizzataksin kotiin 3 kertaa päivässä?
Kommentit (17)
vaan söin talon tiilineen
Siis syökö ne paperitkin kaapeista vai tilaa pizzataksin kotiin 3 kertaa päivässä?
vaatinut kovin erityistä ponnistusta.
Ruokaa kieltämättä menee.
Siat ja kanat
Olette alkupalat
Ei kastiketta oo
Kuivaa hanhen maksapalleroo
Tuokaa grillivartaat
Sorsat ja porsaat
Kanarisottoa
Hyvää ravintoa
Syön ne lettuvuoret
Ja kaikki perunankuoret
Kaalilaatikkoa
Monta kuutiota
Viisi banaania
Gorillan poikasia
Lihapiirakkaa
Ja siskon maksamakkaraa
Toiset tytöt kuntoilee ja nostaa rautaa
Vaan minä söin navetan kaksi nautaa
Vatsani saattaa yhä venyä
Kun ahmin taaskin kolme menyä
Aamupalaksi maistuu mulle hirvenvasa
Olen aivan suunnaton läskikasa
Kun äidistäni ulos potkaisin
Mä napanuoran hotkaisin
Syön makkaraa
Kyytipojaksi päivänkakkaraa
Leivälle laitan mursua
Ja käristettyä norsua (aa haa)
kun syöt oikeita lääkkeitä niin olet sinäkin parissa viikossa yli sadan kilon ap!
kun syöt oikeita lääkkeitä niin olet sinäkin parissa viikossa yli sadan kilon ap!
enkä liiku ollenkaan. lukuunottamatta pakollisia työ- ja kauppamatkoja. nekin autolla etuovelle jne... äkkiä tuli 100 kg lasiin, nyt taitaa olla jo 137kg =((((
mutta osa. Psyykelääkkeitä syövistä saa etsimällä etsiä normaalipainoisia. Ja tarkoitan siis psykoosilääkkeitä, en mitään cipralexia.
Mut mä en liho. Jos lihoisin niin sit pitäis lopettaa herkut. Niinhän se menee.
syödä pitemmän aikaa tasaisesti vähän enemmän kuin kuluttaa. 100 kcal ekstraa päivässä = 36 500 kcal = noin 5 kg ekstraa vuodessa. 6 vuotta näin ja hups, 30 kg painoa lisää... ja 100 kcal on suunnilleen yhden banaanin verran.
Tämä ihan siltä varalta, ettet tosiaan tiedä vaan haluat jeesustella.
Minulle se ei ainakaan ole ollut mikään ongelma. 100-kiloa tuli täyteen jokin aika sitten. Juon jonkin verran olutta ja syön reilusti aina kun siihen on mahdollisuus. Onnea vaan yrityksellesi kasvaa aikuiseksi. Alle 100-kiloiset punnitaan nimittäin neuvolassa.
Ihan tavallinen 77 kiloinen äiti-mammanen.
Paljon sulla on pituutta kun painat noin paljon???
Alle 100-kiloiset punnitaan nimittäin neuvolassa.
retostelee... ihan kuin se olisi hienokin asia, että pikkuhiljaa polvet vääntyy, verenpaine nousee pilviin, verisuonet alkaa tukkiutua.
Hysteerinen läskikammokin on säälittävää ja sairasta. Sairaalloisuudella ei kuitenkaan pitäis rehvastella, oli se kumman ääripään ilmiö tahansa.
terveisin BMI 22
Alle 100-kiloiset punnitaan nimittäin neuvolassa.
ja heräät aamulla satakiloisena. Sellainen äkillinen turvotus on täysin mahdollista. Sinullekin voi tulla sellainen, varo vaan. Etenkin, jos istut paljon tietokoneella, voi virus sieltä kautta levitä elimistöösi turvottaen sekä aivot että vartalon.
Sairastut vakavaan masennukseen, syöt suklaata levyn päivässä vuoden ajan ja pam!!
mutta voit miettiä sitä pikku mielessäsi.
Ihan vielä en ole turvonnut yli sata kiloiseksi, mutta 80kg on jo täynnä ja ymmärrän että kun tätä jatkaa 10 vuoden kuluttua olen varmasti yli satakiloinen ja laskepa ei siinä tarvitse montaa kaloria päivässä syödä liikaa.