Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden auton perheet!

Vierailija
16.10.2009 |

Kumpi ajaa teillä hienommalla/isommalla autolla, sinä vai mies. Miksi?

Meillä mies ajaa isolla koska on 198cm pitkä eikä mahdu hyvin meidän pieneen kakkosautoon.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ajan isolla koska kuskaan paljon lapsia ympäriinsä päivisin ja heitä on 5 kpl.

Vierailija
2/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hieno edustusauto on oikeastaan minun, mutta mies on maksanut sitä yhtälailla, joten vuorottelemme. Toinen sitten ajaa meidän paskakärryllä, josta mutterit lentelevät töyssyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä pienemmällä ja uudemmalla. Että mitens sen nyt ottaa, kumpi on parempi auto?

Minä en voi ajaa miehen autolla eikä mies minun joten ei niitä voi vaihtaakaan keskenään.

Vierailija
4/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinä

Vierailija
5/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme autoa, yksi tosin kesäauto, joten sillä ei aja paljon kumpikaan. Vaihdellaan autoja jatkuvasti, pääsääntöisesti mies ajaa pienellä ja minä isolla, mutta jos mulla on asiaa jonnekin kaupungille tms. niin sitten menen pienemmällä. Välillä ajan myös ihan työmatkaa pienemmällä, jotta siihen kertyisi kilsoja ;-) Ihan sekalaisessa käytössä siis molemmat auto-autot.

Vierailija
6/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minun on työsuhdeauto ja miehen oma. Miehen mielestä hänen on silti "hienompi" koska on vanha ja erityinen, kun taas minun on ihan tavis ja noita on vaikka kuinka monella samanlaisia.

Vierailija
7/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto kuin auto.

Vierailija
8/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ite valinnut autoni ja tyytyväinen siihen. Se on pienempi kuin miehen, muttei huonmpi. Isoa autoa en halua.

Vierailija
9/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuskaan lasta sekä koiraakin usein. Ja porukalla ajellaan tällä autolla yleensä.

Miehellä on uudempi ja pienempi, koska työmatka on n. 80 km päivässä ja tämä uudempi on diesel, eli kuluttaa vähän.

Vierailija
10/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla suht uudella tilavalla kappakassilla. Paitsi jos mies ei tarvi omaansa, ajan aina ukon autolla, koska bensat ei erikseen maksa siihen autoon.

Vierailija
11/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm 2007, minun 2004. Miehen auto on sen työsuhdeauto ja minun auto on perheen auto (oli ainoa automme ennen tuota firman autoa).

Vierailija
12/39 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajaa miehen autolla koska hänen autonsa on varustettu käsikaasulla ja muilla pyörätuolia käyttävän erikoislaitteilla.

Minun autoni on ihan perus manuaalivaihteinen polkimilla ajettava auto jota mies ei pysty ajamaan kun ei jalat toimi.

t. nro 5

Vierailija
13/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä bemari ja corvette, mulla lexus.

Vierailija
14/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lapsia. Miehen auto taas on uudempi, ajaa tuliterällä Audilla; työsuhdeauto.

Vierailija
15/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuu lasten kanssa. Lasten kanssa liikkuessa mennään isommalla autolla, jos mennään vaan omille asioille, pieni kaupunkiauto riittää.

Vierailija
16/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan isommalla ja kalliimmalla. Mies kulkee julkisilla ja mun sisko ajaa meidän kakkosautolla.

Vierailija
17/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkee työmatkansa pienellä kakksoautolla tai polkupyörällä.

Vierailija
18/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan meidän ykkös autolla eniten, mies on yleensä työautolla tai rekalla :)

Vierailija
19/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaan lapsia enemmän ja teen suurimman osan perheen ostoksista, siksi.

Vierailija
20/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan uudemmalla, mutta pienemmällä (farmarilla).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä