Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden auton perheet!

Vierailija
16.10.2009 |

Kumpi ajaa teillä hienommalla/isommalla autolla, sinä vai mies. Miksi?

Meillä mies ajaa isolla koska on 198cm pitkä eikä mahdu hyvin meidän pieneen kakkosautoon.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensimmäinen lähtee sillä, joka on pihassa etummaisena. Jos toisella on merkittävästi pidempi matka, hän ottaa dieselin. Kumpikin on yhtä "hienoja", toinen, diesel, on isompi malli, mutta itse ajaisin mieluummin pienemmällä - sinnekin lapset mahtuvat hienosti.

Vierailija
22/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään istuimia ei lapset enää tarvitse, ovat jo isompia. Mä itse tykkään että myös mun auto on hyvä ja turvallinen vaikka en autolla niin paljon ajakaan kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies tarvitsee pakettiautoa työssään ja kaikki lapset eivät mahtuisi siihen autoon. Lisäksi miehen auto on rekisteröity kuorma-autoksi ja minulla ei ole kuorma-autokorttia.

Vierailija
24/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat suunnilleen samanikäisiä, vähän alle 10v vanhoja. Mies ajaa isommalla, vaikka minä yleensä kuskaan lasta istuimineen, koska se auto on ollut hänellä jo ennen kuin tapasimme ja hän tykkää siihen. Minäkin olen oman kirppuni väriä myöten ihan itse rakkaudella valinnut enkä varmasti antaisi miehelle sitä! Enkä huolisi miehen autoa. Enkä kyllä usko että mieheni huolisi minun autoani, ei ole kovin miehekäs auto nimittäin...

Vierailija
25/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielihalun mukaan. Yleensä otan sen isomman ja turvallisemman, ykkösautomme siis.

Joskus otan pienemmän, kun sen saa suoraan tallista (ei tarvi raaputtaa ikkunoita). Tai jos mies aikoo fiksata tuota ns. ykkösautoa. Lapsilla on istuimet molemmissa autoissa.

Pitemmät reissut ajan tuolla isommalla.

Ja miksi? Mies ei ole ajokykyinen sairautensa takia tällä hetkellä. Tulevaisuus on kuitenkin sen verran valoisan näköinen tällä hetkellä, ettemme ole myyneet tuota kakkoskoslaa. Luotamme siihen, että tulee sekin päivä, että molemmat kuljemme töissä ja tarvitsemme autojamme.

Vierailija
26/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta syytä:

- se on sen työsuhdeauto

- ajaa pitempiä matkoja

- arvostaa enemmän hyviä autoja kuin minä

ja viimeisenä ehkä tärkein:

- mä tykkään ajaa enemmän omallani ja tykkään kun se on helppo saada parkkiin. Toki jos lähden pitemmälle matkalle tai pimeellä, niin otan miehen auton.

Vierailija
27/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9-5 miehellä 9000aero, mulla uudempi mut miehellä vähän "hienompi" malli. joten aika tasan puntit...

Vierailija
28/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään molemmista ja kummassakin on puolensa. :) siis tila-auto ja farkku

Vierailija
29/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi: "Aja sinä tuolla paremmalla niin kun joudut onnettomuuteen niin se on turvallisempi"

Tiedustelin, että miten niin KUN joudun onnettomuuteen, mutta ihan sama. Eipä ole ollut onnettomuuksia kummallakaan.

Vierailija
30/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa vähän pienemmällä, koska siinä on vähempi kilometrejä mittarissa ja hänellä on pidempi työmatka kuin minulla.

Vierailija
31/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen päivittäin vm 2007, mies ajaa vm -95. Sit meillä on vielä vm -78 jolla ajellaan vain keäisin.

Minä ajelen uudella (vähemmän kuluttavalla) koska ajan paljon enemmän kuin mies. Sinänsä kaikki autot ovat yhteisiä eli auto vaihtuu sen mukaan, mihin sitä tarvitsee.

Vierailija
32/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies maasturilla.

Jos mies jää lasten kanssa kotiin, niin otan itse maasturin (koska se on diesel).

Vierailija
33/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kalliimmalla ja turvallisemmalla autolla ja kuskaan enemmän lapsia kuin mies.

Vierailija
34/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät aina turvallisemmassa autossa ja toinen sitten ajaa sillä vähemmän turvallisemmalla.

Vierailija
35/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudemalla ja hienomalla enemmän, koska se on mun ja se vanhempi huonompi auto on miehen... ;) Toki annan miehen ajaa autollani jos ei ole itselläni minnekään lähtöä. Mieheni autolla en tykkää ajaa.

Vierailija
36/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä bemari ja corvette, mulla lexus.

vain yksi rehvä paska on laittanut autojen merkit tänne, vaikka niitä ei kysytty.

Vierailija
37/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ajaa teillä hienommalla/isommalla autolla, sinä vai mies. Miksi?

Meillä mies ajaa isolla koska on 198cm pitkä eikä mahdu hyvin meidän pieneen kakkosautoon.

Meillä mies ajaa isolla koska sen on 19,8cm pitkä eikä mahdu hyvin mun pieneen kakkosaukkoon.

Vierailija
38/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä bemari ja corvette, mulla lexus.

vain yksi rehvä paska on laittanut autojen merkit tänne, vaikka niitä ei kysytty.

Pakko vetää kateellisuuskortti esiin. Et muuten olis noin rumasti kommentoinut.

Vierailija
39/39 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat autot. Minä ajan enemmän. Joskus harvemmin saatetaan ajaa toistemme autoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi