Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaita valkaisevista tuotteista?

Vierailija
16.10.2009 |

Ajattelin aloittaa ihan hammastahnalla, onko teillä hyviä kokemuksia jostakin merkistä ja tuotteesta? Jatkossa ehkä hommaan niitä kovempia aineita, liuskoja ja muuta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärin puoleen.

Monet, esim. tahnat on voimakkaasti hankaavia, osassa teho perustuu jopa siihen, että se tekee kiilteeseen pieniä reikiä.

Turhan usein noilla pilaa vain hampaansa.

Itsellä noi tahnat aiheuttivat vain ja ainoastaan järkyttävän hampaiden vihlomisen (loppui kuin seinään kun vaihdoin takaisin normaaliin tahnaan).

Vierailija
2/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivat hyvin. Eli liuskoja aamuin/illoin 7 pv ajan puoli tuntia ja eron huomasi itse ennen/jälkeen valokuvista. Tilasin ebaysta briteistä ja hintaa tuli n. 30€. Olen testannut myös yothuel tms. kiskoja + tahnaa yli 50€ apteekissa ja tuo ei toiminut mihinkään suuntaan.

Tahnoilla sotket vain lavuaarisi (esim. pepsodent white..)

Crest white hoidon aikana hampaita vihloi hieman, mutta loppui kuurin loppuessa. Hammaslääkärin mukaan hampaissani ei ole mitään vaurioita valkaisusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärini suositteli minulle, koska en voi käyttää herkän ja kuivan suuni vuoksi vaahtoavia hammastahnoja. Valkaisu perustuu yotuelissa entsyymeihin, ei mekaaniseen hankauksen, eikä siis vaurioita kiillettä.

Vierailija
4/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärini suositteli minulle, koska en voi käyttää herkän ja kuivan suuni vuoksi vaahtoavia hammastahnoja. Valkaisu perustuu yotuelissa entsyymeihin, ei mekaaniseen hankauksen, eikä siis vaurioita kiillettä.

Vierailija
5/5 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kukaan ei varmaan osta tuota Pepsodent Whitea ensi tuubin jälkeen - kaikki meinaa jämähtää lavuaariin eikä lähde ikinä pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän