Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuttaa villakoiransa maksetulla avulla siivouttava sukupolvi!

Vierailija
16.10.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä, missä toinen on yrittäjä ja toinen vastuullisessa asemassa työelämässä, maksettu siivous on ollut aivan mahtava juttu. Töitä kun tehdään paljon niin on ihana sitten kotona ollessa keskittyä perheeseen.

Älä siis ole huolissasi yhtään, maailmassa löytyy varmasti paljon huolestuttavampiakin asioita.

Vierailija
2/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestutte mun mäyräkoirasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kodeissa oli piiat tai kotiapulaiset, jotka teki osan hommista. Silloin ei äidin tarvinnut revetä joka paikkaan, toisin on nykyään.

Eläköön se mahdollisuus, että voi käyttää ulkopuolista apua!

Vierailija
4/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 240 euron laskusta joutuu itse vain maksamaan 90 e ja loput maksaa muut veronmaksajat....

Vierailija
5/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu koko ajatus, että kaikki pitäisi tehdä itse.

Jos joku haluaa työtä tehdä, ja toinen on tästä työstä valmis palkan maksamaan, missä on ongelma? Kyllä niitä kotihommia riittää, vaikka osan niistä hoitaisikin ulkopuolinen tekijä.

Ja tosiaan, ennen oli piiat ja kotiapulaiset.

Se, että kaikki pitäisi tehdä itse on ihan vain yhden sukupolven juttu. Onneksi se näyttää sellaiseksi jäävän.

kun kodeissa oli piiat tai kotiapulaiset, jotka teki osan hommista. Silloin ei äidin tarvinnut revetä joka paikkaan, toisin on nykyään.

Eläköön se mahdollisuus, että voi käyttää ulkopuolista apua!

Vierailija
6/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matikalla tuon laskit?

jos 240 euron laskusta joutuu itse vain maksamaan 90 e ja loput maksaa muut veronmaksajat....

Vierailija
7/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pienituloinen, mutta minusta on hyvä, että joku työllistää ja ulkoistaa esim siivousta. Näin saa aikaa esim lapsilleen.

Vierailija
8/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ymmärrä ostaa apua, vaan verenmaku suussa on "omavarainen" joka asiassa. Sitten ollaan niin uuvuksissa ja oravanpyörässä, ettei milloinkaan riitä aikaa mukaville asioille ja rentoutumiselle. Paljon mieluummin lähden vaikka koko perheen voimin uimahalliin, kuin siivoan pipo kireällä viikkosiivousta.

Siivota toki ehtii paljon muutenkin, vaikka siivooja kävisikin tekemässä isomman siivouksen esim. kerran viikossa, tai kerran kuussa.

Vierailija
9/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ketjussa ihmeteltiin kun naiset tekevät ura vaikka heillä on lapsia.

Jos on varaa niin miksei saisi maksaa siitä, että joku muu siivoa, tekee ruokaa, käy kaupassa, silittää ja pesee pyykkiä?

silloinhan pystyn viettämään kaiken sen ajan lapsieni kanssa mutta tietenkin tämäkin on paheksuttava

Vierailija
10/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs matikalla tuon laskit?"

Vähentää saa 60 % yritykseltä ostetun työn kustannuksesta

Vierailija
11/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

robotti-imurin ja maksoin siitä paljon. Menen itse nyt laiskottelemaan enkä vie kenenkään veromarkkoja kuitenkaan.Kaikki tyytyväisiä:)

Vierailija
12/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs matikalla tuon laskit?

oikea summa 96 e. Vähentää saa 60 % yritykseltä ostetun työn kustannuksesta

Itse olen ymmärtänyt, että homma toimii niin, että jos siivouksen hinta on 240e, siitä maksetaan 240e. Joku prosentti - ilmeisesti tuo 60 - kuitenkin on verovähennyskelpoista, eli sen summan, nyt 144e voi vähentää verotettavista tuloistaan, jolloin siivouksen todellisiksi kuluiksi jää veroprosentilla 45 noin 175 euroa.

Mikä tässä meni pieleen, kun luvut ovat näin erilaiset?

Vierailija
13/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs matikalla tuon laskit?

oikea summa 96 e. Vähentää saa 60 % yritykseltä ostetun työn kustannuksesta

Itse olen ymmärtänyt, että homma toimii niin, että jos siivouksen hinta on 240e, siitä maksetaan 240e. Joku prosentti - ilmeisesti tuo 60 - kuitenkin on verovähennyskelpoista, eli sen summan, nyt 144e voi vähentää verotettavista tuloistaan, jolloin siivouksen todellisiksi kuluiksi jää veroprosentilla 45 noin 175 euroa.

Mikä tässä meni pieleen, kun luvut ovat näin erilaiset?

Vierailija
14/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on just nykymaailma

toisessa ketjussa ihmeteltiin kun naiset tekevät ura vaikka heillä on lapsia.

Jos on varaa niin miksei saisi maksaa siitä, että joku muu siivoa, tekee ruokaa, käy kaupassa, silittää ja pesee pyykkiä?

silloinhan pystyn viettämään kaiken sen ajan lapsieni kanssa mutta tietenkin tämäkin on paheksuttava

Vierailija
15/25 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä ja näin työllistää?

Vierailija
16/25 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä vaikkapa Mikael Jungner; YLE:n toimitusjohtaja, ansiotuloa: 179 053, pääomatuloa 24 877, tulot yhteensä: 203 930, veroprosentti: 45,6...

Vierailija
17/25 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6700 kk

Vierailija
18/25 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 15 000 e/kk

Vierailija
19/25 |