Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työnhaku

Vierailija
16.10.2009 |

Minulla oli kysymys pienen lasten vanhemmille jotka hakevat töitä. Oletteko kertoneet työhaastattelussa että teillä on pieniä lapsia jos perhetilannetta ei ole erikseen kysytty. Onko vaikuttanut työnsaantiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten päivähoito on järjestetty miehen vuorotyön/viikonlopputyön vuoksi ja tarvittaessa isovanhemmat.

En ole joutunut olemaan päivääkään lasten sairastelun tms. takia poissa työstä, lapset ovat toisaalta kotihoidossa olleet, joten ei niin usein flunssaa kuin jos päiväkodissa ja kenties perhepäivähoidossakin jonkinverrn riskiä saada nuhaneniä.

Isommista sisarus- koululaisista kulkeutuu luonnollisesti pöpöjä, pienet lapset eivät ole steriilisti suojattu. Itsekin kannoin mukanani rotaviruksen lapsille taudin ollessa rajuna työssäni päiväkodissa.

Vierailija
2/3 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minulla maininta lapsista on CV:ssä, kohdassa siviilisääty. Eli naimisissa, 2 lasta. Tuleepahan heti alkuun selväksi. En edes hauluaisi työyhteisöön, jossa perhetilannettani ei hyväksyttäisi. Toisaalta myös haluan osoittaa, että pari lasta jo löytyy, että en ole enää raskautumassa. Lasten olemassaolo ei ole koskaan vaikuttanut työn saantiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ko. työpaikalla jo tiedossakin koska olin sijaistanut siellä. Sain vakituisen työpaikan.