Sikainfluenssaepidemia alkamassa Suomessa - nyt iski paniikki!
Kommentit (11)
ja mulla on perussairauksia vielä lisäksi
Tavallinen kausi-influenssa on esimerkiksi Pohjois-Ruotsissa tänä vuonna paljon äkäisempi ja pahempi kuin possulentsu.
No, jos sulla on perussairauksia, niin sähän saat mun kanssa sen rokotuksen jo varmaan marraskuun alkupuolella. Oletko ottanut jo kausi-influenssarokotuksen? Suosittelen hakemaan, jottei ne sikainfluenssarokotus ja kausi-influenssarokotus mene sulla päälekäin - niissä kun pitää olla kahden viikon ero vähintään. Itse hain tän viikon alussa jo rahalla sen kausi-influenssarokotteen, vaikka olisin sen saanut sitten tyyliin 10.11. ilmaiseksikin yhteiskunnalta, mutta olin laskevinani, että menee liiaksi mun sikainfluenssarokotteen kanssa päälekäin.
No, jos sulla on perussairauksia, niin sähän saat mun kanssa sen rokotuksen jo varmaan marraskuun alkupuolella. Oletko ottanut jo kausi-influenssarokotuksen? Suosittelen hakemaan, jottei ne sikainfluenssarokotus ja kausi-influenssarokotus mene sulla päälekäin - niissä kun pitää olla kahden viikon ero vähintään. Itse hain tän viikon alussa jo rahalla sen kausi-influenssarokotteen, vaikka olisin sen saanut sitten tyyliin 10.11. ilmaiseksikin yhteiskunnalta, mutta olin laskevinani, että menee liiaksi mun sikainfluenssarokotteen kanssa päälekäin.
Ei ollut missään mainosta, mutta tiskin alta mulle myivät, kun älysin asiaa kysyä. Hillitön mustelma on käsivarressa - onkohan huonosti pistetty, kun koskaan aikaisemmin ei ole moista tullut?
odotettu/pelätty/jauhettu keväästä lähtien. Tietääkseni Suomessa ei ole kuitenkaan mitään isoa epidemiaa ollut, eikä ainakaan ketään kuollut?
Eikös se ole ollut jo alkamassa aika kauan..?Itse kyllä pelkään tätä ja toivon ettei laajempaa tulisikaan,toivon että alkavat rokotukset myös muualla vähentävät tautia!
*Huojuu alasti kyykyssä suihkun alla sikiöasennossa* Me kaikki kuollaa. Me kaikki kuollaa. Kukaan ei ole turvassa sikaflunssalta.
Kuins monta kk siitä on kun yli 400 000 suomalaisen piti sairastua?
Normaaliin kausi-influenssaan kuolee tänäkin vuonna Suomessa 500-1500. Sikainfluenssa vienyt saman koko maailmassa tänä hössötyskautena. Mutta panikoi toki. Saat jotakin tekemistä. Kaiva vaikka potero.