RUKOILKAA VAUVANI PUOLESTA!!!
Minun puolivuotias vauvani on vakavasti sairas. Maanantaina todettiin SCID, eli hänellä ei ole mitään immuunipuolustusta olemassa.
Tilanne on äärimmäisen vakava, hänellä on keuhkokuume joka uhkaa henkeä.
Pyydän että kaikki jotka voivat, rukoilevat pienen Juho vauvani puolesta!
Kommentit (38)
mutta toivottavasti laaketiede osaa auttaa lastasi. Toivottavasti kaikki kaantyy parempaan.
t. Ateisti
Mutta toivon silti todella, että kaikki kääntyy vielä parhain päin ja Juho-poika saa pitkän ja hyvän elämän!
T. toinen ateisti
En ole uskonnollinen ihminen sen enempää (tapakristitty) mutta rukoilen lapsesi puolesta heti.
Halaus.
Kannoin rukouksin vauvasi ja koko perheenne Taivaan Isän sydämelle. Saakoon Hänen voimansa ja rakkautensa ympäröidä teidät, lohduttaa ja parantaa. Toivon sydämeesi sitä rauhaa, jonka vain Jeesus voi antaa kaiken huolen ja pelon keskellä. Lämmin halaus sinulle..
Voit laittaa rukouspyynnön Rukousystävät ry:n sivustolle, siellä puolestanne rukoillaan myös.
Herra, mä tuon Sun eteesi pienen Juho-vauvan, joka on vakavasti sairas. Ota hänet varjelukseesi ja anna hänen läheisilleen voimia jaksaa. Anna jaksamista myös hoitohenkilökunnalle, jotta he tekisivät Juhon eteen kaikkensa. Rakas Taivaallinen Isä, pidä Juhoa kämmenelläsi ja suojele häntä. Sun nimeesi, Aamen.
Näin rukoilin itse. Voimia teille!
Herra siunaa pientä Juho-poikaa. Ole hänen ja hänen perheensä lähellä. Laske parantava kätesi Juhon ylle. Sinulla on kaikki valta ja voima parantaa, ja sitä me pyydämme. Anna hoitohenkilökunnalle viisautta hoitaa Juhoa, niin kuin parasta on. Jätämme hänet turvallisesti Sinun kämmenellesi. Anna rauhasi koko perheelle. Tapahtukoon sinun hyvä tahtosi.
varjelusta koko perheelle