olin tänään tunnin kävelyllä ja 5v
tyttö oli isovelin kanssa sillä aikaa. Huomenna ajattelin mennä bodypumpiin kaverin kanssa ja tyttö menisi mummolaan. Onko teidän mielestä väärin näin viedä lapsen hetkeksi jos menee treenaamaan? kaverini on vähän sitä mieltä. Kun on niin vaikeaa päästä muuten. Tyttö viihtyy ja tykkää mennä.
Kommentit (8)
Kunnossakin pitää pysyä. Jos ihan joka päivä lapsi on jotenkin hoidossa illallakin, ei ole enää ihan tervettä treenausta (vaikka sitäkin voi vähän aikaa olla). Mutta jos on päivät kotona, niin voi vaikka joka ilta mennä.
Tai kuten joku sano että jos oot päivät töissä ja joka ilta treenaamassa niin sit kyllä vähän mättää.
Mut pari ilta viikossa on ihan ok.
Mäkin käyn 2 krt viikossa treenaamassa, lapset yleensä kyllä isän kanssa kotona mut millon isä estynyt niin mummi hoitamassa niitä sen aikaa.
Mä oon kyl päivät kotona.
mies on lasten kanssa treenien ajan tai vanhin poika katsoo pienempiä. Yleensä mies menee ensin salille ja tehdään vaihto lennossa, eli mies hoitaa sitten lasten iltatoimet.
lapset isällään yleensä jokatoinen vkl.
Hän käy salilla 5-6 kertaa viikossa. Itse kertoi mulle ja musta tuntui että se menee jo liiallisuuksiin. Lapset on kuulemma siellä lapsiparkissa. Sanoi myös senkin että välillä yksi lapsista sanonut että "taasko sun pitää mennä" siinä vaiheessa vois äiti vähän miettiä...
kaikki velipuolet käyttää hyväkseen..-.-
kateellisten salkkarisohvaperunoiden panettelua, terveestä ja fyysisesti hyväkuntoisesta äidistä on iloa vielä lapsen lapsillekin.
otan tarpeen vaatiessa lapset (6 ja 8 v) sinne mukaan ja menevät jumpan ajaksi sinne lastenhoitopaikkaan. Ja kaiken kukkuraksi tykkäävät olla siellä :-)
onko kyseessä veli vai velipuoli.
t. Velipuoleni käytti minua hyväkseen ekan kerran kun olin 5-vuotias...(kukaan ei vieläkään uskoisi).