Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa, miten saan facebookissa valittua ketkä kavereista näkee mitäkin?

Vierailija
15.10.2009 |

Kun en haluaisi kaikkien kanssa jakaa kuvia, statuksia ym. Miten se tehdään? Olen ehkä sitten hölmö mutta en löytänyt asetuksista kuin eston eli sitten kaveri blokattaisiin kokonaan pois..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä sen näkevät tai blokata tietyt kaverit sitä näkemästä. privacy settingeissä voi myös erikseen valita ketkä näkevät status update:si.

Vierailija
2/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt mitään missä vois osan kavereista blokata. On vain kaverit, kaverien kaverit, kaikki jne. Mistä sieltä sen saa?! Sama valokuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on ainakiin niin, että kaverit näkee ja sitten olen mukauttanut sieltä puolet kavereista pois. Olen tehnyt niistä sellaisen ryhmän.

Vierailija
4/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo minäkään (suomenkielinen) löytäny mistä saisin muutettua vain yhden kaverin kohdalta, mitä näkee. Löysin sen, missä voi kaikki kaverit blokata pois jne. Mut haluaisin vain yhden kaverin näkymää rajoittaa...apua siis kaivataan.kiitos

Vierailija
5/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä vaiheessa, kun lisäät jotain, voit valita, keille kaikille sen jaat. Esim. itselläni on luotuna kolme eri kaverilistaa: läheisimmät, keskiverto läheiset ja etäämmällä olevat.

Vierailija
6/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on ainakiin niin, että kaverit näkee ja sitten olen mukauttanut sieltä puolet kavereista pois. Olen tehnyt niistä sellaisen ryhmän.

Kävin nyt uudestaan katsomassa enkä löytänyt...en tajua miten tämä asia voi olla näin vaikeeta?! Miksen mä saa näitä asetuksia vaikka tiedän että toiset saa?

ap

Vierailija
7/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sillä valita ensin vaikka profiilista, kuka näkee ja siellä se mukauta on valikon viimeisenä. Siihen voi syöttää nimiä tai listoja.

Vierailija
8/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten alkaa rajoitella mitä kukin näkee..

Vierailija
9/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä auennut mulle toi ohje. Kyselin yhdeltä kaverilta, joka on jo pidemmän aikaa ollut facebookissa ja hän väitti, ettei voisi tehdä niin..

Voitko vielä vääntää rautalangasta ton ohjeen? Olen minäkin laittanut kaverini eri ryhmiin, mutta en kyllä tajua, että miten saisi muka niin, että vain tietty porukka näkisi esimerkiksi statukseni.

Vierailija
10/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta aikojen on ollut hyvänpäivän tuttuja, sitten vähän läheisempiä kavereita ja vielä oikein hyviä ystäviä. samanlainen jakohan on ollut aina.... tyhmä se, joka kaikki asiansa kaikille kuuluttaa....

Vierailija
11/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin siksi, että "hyväksyy kaikki kavereiksi".

Itselläni on kaverina mm. pari sukulaislasta ja vaikka vaihdammenkin kuulumisia FB:n kautta niin en silto halua, että he seuraavat tekemisiäni. Lapset ovat läheisiä ja rakkaista, mutta ei silti.

Vierailija
12/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta aikojen on ollut hyvänpäivän tuttuja, sitten vähän läheisempiä kavereita ja vielä oikein hyviä ystäviä. samanlainen jakohan on ollut aina.... tyhmä se, joka kaikki asiansa kaikille kuuluttaa....

Minulla on kavereina vain ne läheiset, joten vältyn tuommoselta, ei siis 207

Vierailija
13/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitä pitäis tehdä?

Vierailija
14/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitä pitäis tehdä?

Eli menin kavereihin, otin sieltä vaihtoehdon luo lista, annoin nimeksi tutut ja valitsin siihen ne vuosien takaiset työkaverit ym. joille en halua asioitani kuuluttaa/perhekuviani näyttää. Kun olin luonut listan, menin yksityisyysasetuksiin ja sieltä asia kerrallaan valitsin vaihtoehdon mukauta ja että nähdä vain kaverini paitsi tutut. Aukeniko yhtään?

Mutta....kaikki muut sain vaihdettua mutta en profiilia. Vaikka siitä kuinka valitsi mukauta, en saanut mitään vaihtoehtoa blokata ketään yksittäistä ihmistä/ryhmää ulos. Miten se tehdään? Kun just en haluais että nää puolitutut näkee mun jokaisen päivityksen.

Niin, ja arvostelijoille tiedoksi kuinka tähän on tultu...kun tulin facebookiin pari vuotta sitten, koko homma oli uutta enkä ajatellut tarkemmin ketä hyväksyin...nyt on paljon tarkempi seula mutta en jotenkin kehtaa poistaa näitä ihmisiä kokonaan..kun ei se haittaa jos jotain tietoja saavat, mutta minulla on siellä hyvät ystävät, joiden kanssa haluan jakaa tuntojani ja kuviani...

ap

Vierailija
15/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittää, ketkä näkevät profiilisi. En nyt vaan tällä hetkellä muista, mistä se löytyi. Mutta etsimällä itsekin löysin.

Vierailija
16/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mäki oon haalinu sinne yli 200 tyyppiä et näyttää hyvältä ja noin...sitte niist 20 on mun kavereita ja muut jostain tuttuja/tutuntuttuja ja jotain et ollaan nimituttuja, ku ne näyttää niin v*tun hyvältä siellä!! jos on just jotain nimee ja noin... ja nyt pitäis kuitenkin alkaa blokata niitä ettei ne kaikki 240 oppis tunteen mun elämää ja tolleen...

Vierailija
17/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mäki oon haalinu sinne yli 200 tyyppiä et näyttää hyvältä ja noin...sitte niist 20 on mun kavereita ja muut jostain tuttuja/tutuntuttuja ja jotain et ollaan nimituttuja, ku ne näyttää niin v*tun hyvältä siellä!! jos on just jotain nimee ja noin... ja nyt pitäis kuitenkin alkaa blokata niitä ettei ne kaikki 240 oppis tunteen mun elämää ja tolleen...

Vierailija
18/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivottiin pullia, pestiin ikkunat, tuunattiin vanhat verhot jne. jne. (Ja toi statuspäivitys tietty VAIN näinä aktiivipäivinä...) Tai: Huomenna lähdetään Tahitille, oltiin just viime vuonna Honolulussa.

Vierailija
19/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaverit sitten siinä profiilissa pääse näkemään, että kuka kuuluu mihinkin ryhmään? Siis tyyliin läheiset, keskimmäiset ja etäiset? Just sellaisen jaon tahtoisin luoda, mutta en halua, että kaverit itse saavat siitä tietää.

Kun ainakin joillakin kavereillani näkyy profiilissa eri kaveriryhmiä, tyyliin sukulaiset, työkaverit jne.

Vierailija
20/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaverit sitten siinä profiilissa pääse näkemään, että kuka kuuluu mihinkin ryhmään? Siis tyyliin läheiset, keskimmäiset ja etäiset? Just sellaisen jaon tahtoisin luoda, mutta en halua, että kaverit itse saavat siitä tietää. Kun ainakin joillakin kavereillani näkyy profiilissa eri kaveriryhmiä, tyyliin sukulaiset, työkaverit jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän