Meillä on 9 pakettia Paula täpläjogurttia jääkaapissa
Menee 19.10 vanhaksi. Onko tietoa kuinka kauan mahtaa säilyä tuon päivämäärän jälkeen?
Saatiin ruoka-apukassista.
Kommentit (12)
pari päivää tuon parasta ennen-päiväyksen jälkeen kun hapanmaitotuotteesta on kyse. Mutta onhan tässä aikaa syödä kun on vielä 4 päivää tuohon 19.10.
että päätyi suoraan roskiin. Oli niin kamalan makeata, ettei kukaan saattanut syödä. Hapanmaitotuotteissa meillä ei olla nöpönuukia päivämäärien kanssa, vaan luotetaan enemmän aisteihin. Siitä vaan kokeilemaan!
Ja ajattelin myös laittaa johonkin pannariin vaikka tota. Ei muuten saada ikinä syötyä. Meitä on vaan 2 aikuista ja 1 lapsi.
Ja ajattelin myös laittaa johonkin pannariin vaikka tota. Ei muuten saada ikinä syötyä. Meitä on vaan 2 aikuista ja 1 lapsi.
kaksikin viikkoa sitten parasta ennen -päivänsä ohittaneita viilejä, jugurtteja ja rahkoja. Kyllä sen sitten maistaa jos ei enää ole hyvää :)
Tuommoistako ruoka-apupaketissa jaetaan..? Itse olen nähnyt vain kuivaruokaa.
Tuskin saatte kaikkia syötyä. En kyllä pilaisi pannariani sillä.
Silloin tällöin on kuitenkin jotain muutakin. Saadaan 2 kassia, jolloin jogurttejakin tuli tuplamäärä.
En silti sinuna kadehtisi. Kyllä ne ruoat mitä sieltä saadaan tulee kaikki tarpeeseen.
Tuommoistako ruoka-apupaketissa jaetaan..? Itse olen nähnyt vain kuivaruokaa.
[Miten ihmeessä te sitten olette noin hirveän määrän edes tuota jogurttia saaneet?:O
Yleensä en niin makeista jälkkäreistä välitä mutta Paula-vanukas on hyvää.
siis edellyttäen että on asianmukaisesti säilytetty
Nyt laitat sitä pannukakkuihin ja lettuihin ja muroihin ja joka paikkaan :)