Mitä mieltä saunaseksistä
Kommentit (19)
no sehän on ihan mukavaa,miksei saunassakin voisi harrastaa seksiä?tietty kuhan siellä ei ole sata astetta lämmintä ni mikä jottei...
jommalla kummalla on vaikea asento tai sit on liian kuuma.
Saunassa nuoleskelu on kivaa. Yleensä jossain vaiheessa tulee kuuma ja siirrytään viileämmille vesille.
parasta se on silloin kun itse olen päällä ja mies istuu. Ei satu kamalsti mihinkään.
Ollaan myös harrastettu ihan kunnolla niin että minä makaan ja mies tulee takaapäin. Sekin oli kivaa!
Muutoin saattaa asennot sattu kovilla lauteilla.
Sauna-, suihku- ja vesiseksit on kivaa vaihtelua sänkyseksiin!
Miehen mielestä saunominen muutenkin on ihan vaan tukahduttavan( minun mielestä:) kuumassa saunassa olemista ja peseytymistä. suihkussa on ihan kiva kosketellä ja mies monesti suihkuttelee mun tavaraani. Miestä ei hirveesti kiinnosta saunajutut koska ei kuitenkaan voi mennä pidemmälle ainakaan kotona kun muksut odottaa.
Sain elämäni ainoan virtsatulehduksen saunaseksin jälkeen.
Mulle sauna on jotenki "pyhä" paikka eli ei tulis kyllä koskaan mieleenkään.
Pienten lasten vanhempien seksielaman pelastus!
välillä ihan kivaakin,vaihtelua.Joskus kyllä huomaa,että on ihan liian kuuma paikka!!!!!Hirveesti ei jaksa tollaisissa lämpötiloissa riehua,kun on puhti pois.
Jännittävää varsinkin kyläillessä toisten kotona tai mökillä.
Ja en tosiaan sekstaile kuumassa saunassa ;)
Mulle sauna on jotenki "pyhä" paikka eli ei tulis kyllä koskaan mieleenkään.
ajatuskin on jo ihan kamala :D
mulla on siis kuuma vaikka sauna olisi vain 60 astetta
liian kuuma. Suihkuseksi sen sijaan on oikein jees.
jopa kiihottava, mutta en voi käytännössä toteuttaa kun tulee niin paha olo :/
Onhan se rasittavampaa hommaa kuin sängyssä, mutta kivaa vaihtelua. Ja helppoa kun on valmiiksi puhtaat paikat ja voi käydä heti jälkeenpäin suihkussa. :)
Muuten kyllä aika kivaa, pestää toisemme huolella...