Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko ikäsenä päikkärit voi jättää pois?

Vierailija
26.07.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsella jää luonnostaan päikkärit pois 2-3v iässä. Tämä varmaan pätee etenkin kotihoidossa, mutta päiväkodissa oma 4-v:kin nukkuu välillä, on rankempaa siellä kuin kotona.

Vierailija
2/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6 vuotiaana jätti kokonaan pois. Tosin olimme päivähoidossa. Itse kannatan päiväunia mahdollisimman pitkään aivojen kehityksen kannalta. 2 vuotiaan täytyy vielä nukkua mun mielestä, meillä yritti nuorempi jättää nyt pois, mutta taistelin monta kuukautta ja nyt menee mielellään nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voinut enää väkisin nukuttaa, ja ihan hyvin pärjäsivät ilman päiväunia.

Vierailija
4/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5-v. ei enää yleensä nukahda - paitsi kun on päiväkodissa ja herätään aamulla kuudelta -, mutta on tosi kiukkuinen, jos ei lepäile tuntia sängyssä jossain vaiheessa päivää.

Vierailija
5/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4 v jätti unet pois muistaakseni kolmevuotiaana. Nyt näyttää siltä, että nuorempi (1.5 v) saattaa jättää aiemmin. Olen jo lyhentänyt näitä yksiä unia, että tulisi yöunille menosta jotain...

Vierailija
6/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kotihoidetuilla jätetty reilusti alle 2 vuotiaina.

Vierailija
7/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi päikkärit 1v.8kk iässä. Jos nukkui vaikka klo 12-13 pörräsi iltaisin jalkeilla klo 23 asti... Eikä siis riehunut umpiväsyneenä, vaan teki keskittyneesti palapeliä tms. Kuopus on 2 v. ja vielä nukkuu. Välillä jätti jo pois, muttei oikein pärjännyt ja illat yleensä kuitenkin ok.

Vierailija
8/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu vieläkin päikkäreitä ainakuin vain voi.

Vierailija
9/9 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nuku, alkaa 16-17 aikoihin kiukuttelemaan ja sitä kestää loppuillan. aina protestoi päikkäreille menoa vastaan mutta nukahtaa kyllä alle 10 minuutissa. myös 1,5v siskonsa nukkuu vielä.