Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen niin saamaton ihminen?

Vierailija
14.10.2009 |

En kerta kaikkiaan jaksa tehdä mitään. Kaikki siivoaminen ja ruuanlaitto on ahdistavaa, lasten kanssa oleminen on ahdistavaa, "ystävät" ovat ahdistavaa pakkopullaa sukulaisista nyt puhumattakaan. Kaikki on hallitsematonta kaaosta ja mä haluaisin vaan nukkua ja paeta mielikuvitusmaailmaan jossa saan vihdoin rakkautta ja upeaa seksiä...

Eikä tää olotila ole mikään uusi juttu. Alkoi jo lukioiässä.Yliopisto-opinnot surkeilla arvosanoilla kymmenessä vuodessa. Valmistuminen 12 vuotta sitten ja töitä tehty yhteensä ehkä vajaan vuoden verran...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaus kirjoitti:

Kiva, kun jotkut vastasivat, vaikkei ap:ta tavoittanutkaan. Mulla saattaa tuota kroonista masennusta ollakin, mutta esim. kesäisin olen ihan onnellinen ja energisempi. Voisikin muuttaa sellaiseen maahan, jossa olisi lyhyempi syksy ja talvi 😊 taas sitä haaveilua....

muuta vaan! varsinkin jos asut yksin niin mikä estää tekemästä haaveesta totta :)

Vierailija
22/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuta vaan! varsinkin jos asut yksin niin mikä estää tekemästä haaveesta totta :)

Kolmen lapsen äiti ja naimisissa... Ei taida oikein onnistua.... ADD:tä olen itsekin miettinyt, mutta olen kuitenkin ylioppilas ja kahteen ammattiin valmistunut, kolmatta opiskelen. Eikös siinä kaikki jää kesken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaista, että jos jaksan vaikka salilla ja kaupassa käydä, niin se tuntuu jo työpäivältä. En tajua miten joku jaksaa ihan helvetisti kaikkea... ja jos siivoan kunnolla yhtenä päivänä, niin seuraava melkein pitää levätä.

Rakkaus ja hyvä seksi olisi kyllä unelmien täyttymys, mutta mun olisi pakko ottaa joku vähän luuserimies, tai sitten säkällä löytää joku, joka ihmeen kaupalla rakastuisi kaltaiseeni vätykseen. Mitä joku aktiivinen ja menestyvä voisi nähdä minussa? Olen ihan nätti ja sopuisa, mutta oikein mitään en ole elämässäni saanut aikaan. Paha se nyt on alkaa mitään deitti-ilmoitusta väsäämään näillä statseilla...

Oon tuon sun kuvauksen mukainen mies :D

- Sinkkumies Turusta