Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni nainen puhuu sellaisella pienellä, vinkuvalla äänellä?

Vierailija
23.09.2009 |

Junassa jouduin kuuntelemaan erään nuoren naisen puhelinkeskustelua. Hän puhua söpersi sellaisella pienellä äänellä, aivan kuin olisi vetänyt koko ajan henkeä sisäänpäin. En usko että johtui siitä että oli junassa ja halusi puhua hiljaa, koska jaaritteli puoli tuntia elämänsä yksityiskohtia täysin piittaamatta siitä että ihmisiä istui vastapäätä ja kuuli kaiken. Kuulosti ihan hirveältä tuommoinen vinkuva, hönkivä ääni! Miksei voi puhua oikealla äänellään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuuntelin Anna Puun laulua radiosta. Ihan kylmät väreet meni pitkin selkäpiitä. Kuin kipeä kissa olisi vinkunut.

Vierailija
2/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartavasten opeteltu puhetapa josta on vaikea päästä eroon.Mua taasen joskus nauratti kun olin ea-kurssilla ja opettaja päivitteli et oot nainen ja hengität pallealla.Kuulema miehet tekee niin,ei naiset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai ääntä voi harjoittaa jonkin verran jne. Mutta jokaisella meillä on kuitenkin se oma ääni eikä sitä voi muuttaa. Mulla itselläni on jotenkin helposti kuivuvat äänihuulet, ääntä on joskus tosi vaikeaa saada kuulumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi