Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan hakeminen ja hoitovapaa

Vierailija
14.10.2009 |

Osaako kukaan neuvoa:

jos haen vakituista työpaikkaa ja satun sen sitten saamaan, niin onko mahdollista jäädä silti hoitovapaalle? Eli en heti ottaisikaan työtä heti vastaan/menisi heti töihin. Työpaikkailmoituksessa lukee työn alkavan sopimuksen mukaan. Kunta-ala, hoitotyö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tykkäisi tosi paljon.

Vierailija
2/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ollut 6 kk siinä työpaikassa työssä jotta voit saada tukea hoitovapaaseen. tiedän kun tuon takia mulla hirveet ongelmat. (1 v lapsi joutuu yli 10 h päivässä olemaan päiväkodissa jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että saisit sen työpaikan jos kerrot, että aiot jäädä hoitovapaalle.

ja jos et kerro niin on 4 tai 6 kuukauden koeaika yleensä milloin, että ainakaan voi jäädä hoitovapaalle

Vierailija
4/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittavissa oleva asia.

Vierailija
5/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on eri säännöt.

Hoitorahaa (täyttä) saa vaikka olisi mikä tilanne kunhan lapsi hoidetaan muualla kuin kunnallisessa hoitopaikassa tai yksityisessä pk:ssa. Siinä eivät vaikuta työsuhteet.

Vierailija
6/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se nyt 2 kk aikaisemmin. PIdä huoli, että siinä vaiheessa kun ilmoitat, et ole enää koeajalla...

Vierailija
7/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusvelvollisuus on kuitenkin 2kk ennen vapaan alkamisajankohtaa, joten tn. joutuisit puhumaan asiasta jo työhaastattelussa?

Vierailija
8/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut kysymyksiin tuolla toisessa ketjussa, kun muut kaltaiseni kyselevät tilanteestanne... Sorry, olet yksin.

olla ollut 6 kk siinä työpaikassa työssä jotta voit saada tukea hoitovapaaseen. tiedän kun tuon takia mulla hirveet ongelmat. (1 v lapsi joutuu yli 10 h päivässä olemaan päiväkodissa jne).

Vierailija
9/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut kysymyksiin tuolla toisessa ketjussa, kun muut kaltaiseni kyselevät tilanteestanne... Sorry, olet yksin.

kun viimeksi olin palstalla, en nyt näe ketjua missään kun koneelle tulin.

en vaan ehdi koko päivää täällä vietäämään.

Vierailija
10/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on eri säännöt.

Hoitorahaa (täyttä) saa vaikka olisi mikä tilanne kunhan lapsi hoidetaan muualla kuin kunnallisessa hoitopaikassa tai yksityisessä pk:ssa. Siinä eivät vaikuta työsuhteet.

Vierailija
11/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat mahdollisuutesi hoitaa tämä työ, missä vaatimukset ovat ne ja ne.

Minä ainakin kysyn tuon aina, kun perhesuhteista tai muusta yksityiselämän tilanteesta ei saa kysyä.

Ja työhaastattelussa ei saa antaa väärää tietoa (asiallisiin kysymyksiin) työnantajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä