Löysin netistä IHANAN MIEHEN!
Siis super skeptikkona ja epäilevänä yh:na laitoin profiilin kavereiden painostuksesta suomi24 treffeihin. Ja kuinka ollakaan, siellä oli ihana, eronnut, akateeminen pörröpää, jolla pilke silmäkulmassa ja halus tutustua muhun! Meni just suihkuun mun luona... ;)Eli kaikki epäilevät: netti on nytkypäivää! Sieltä voi löytää helmiä :)!!!
Kommentit (18)
nyt naimisissa ja 3-vuotiaan vanhempia.
muistakaa kondomit tai peppuseksi.
6v sitten. Nyt kaksi lasta ja elämä hymyilee:)
ei hyvää päivää sulle. Saispa joskus munaa :(
Ehkä meidän pitäisi kirjautua suomi 24 treffipalveluun niin lykästäisi
kuka tulis av-palstalle(!!!!) jos kämpillä on ihana mies, ei kukaan.
heti jakaa asian, muttei kehtaa soittaa kavereille.
heti jakaa asian, muttei kehtaa soittaa kavereille.
millaisella ihmisellä on tarve välittömästi kertoa av-palstalla (tai edes kavereiden kesken?), kun mies lähtee suihkuun, että mulla on ihana mies netistä löydetty?????? No teini...
10 vuotta sitten, naimisissa ollaan ja kolme lastakin löytyy... =) Mutta varovainen kannattaa silti olla aluksi..
Hänen sukunimensä oli .jpeg. Taitaa ap:n miehen nimi olla Kassit Tyhjäksi Sinisilmäisen Yh:n Avulla Kun Oma Vaimo Ei Anna.
ja kyllä hän oli ensimmäinen mies jonka tapasin netistä sillon (juteltiin kyllä paljon netissä ennen tapaamista).
Hoikka, komea, ihana luonne, luotettava, kiltti, mutta ei liian kiltti, mun oma söpöläinen. En voisi millään uskoa että hän pettäisi, luonne sotii sellasta vastaan niin ankarasti.
Siis super skeptikkona ja epäilevänä yh:na laitoin profiilin kavereiden painostuksesta suomi24 treffeihin. Ja kuinka ollakaan, siellä oli ihana, eronnut, akateeminen pörröpää, jolla pilke silmäkulmassa ja halus tutustua muhun! Meni just suihkuun mun luona... ;)Eli kaikki epäilevät: netti on nytkypäivää! Sieltä voi löytää helmiä :)!!!
Että ei hyvää päivää vaan...
Teidänki mies taitaa siis olla narsku joka haluu vaan panna vai mistäs asian sitte noin hyvin tiedätte?? ;)
Että ei hyvää päivää vaan...
Teidänki mies taitaa siis olla narsku joka haluu vaan panna vai mistäs asian sitte noin hyvin tiedätte?? ;)
vaan silloin voimissaan olleelta kirjeenvaihtopalstalta. Vastasi mulle kaikenlaiset viheltäjät ja luuseritkin, mutta mulla on aika hyvä ihmistutka karsimaan... ja tämän kaverin lyhyt mutta ytimekäs kirje kiinnosti. Seurustelimme kuukauden verran puhelimitse ennen tapaamista. Hänellä taas on muutama ns. julkkiskaveri, ja repesin ekan kerran nauruun, kun mies kysyi että lähetääks XXX:lle kylään, se kutsui meidät saunomaan. Hiukan oli mun naamassa sitten kyläpaikassa toisenlainen ilme.
Naimisissa on oltu 10 vuotta ja lapsia on. Ei kaikki ole toivottomia tapauksia...ei ei.
Ei kuulosta kovin ihanalta. Mitä sinä saat täältä?