Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko sinä rahaa romanialaiselle ruusujen jakelijalle kadulla?

Vierailija
14.10.2009 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän voisi antaa rahaa minulle. Minulla nimittäin ei olisi varaa matkustaa Romaniaan.

t. kotihoidontukilainen

Vierailija
2/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pitäisi antaa kenenkään muunkaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nähnyt kaupungilla joidenkin pölöjen antavan. Miten joku voi olla niin tyhmä? Tahtoisin todella tietää.

Vierailija
4/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toiminta on järjestäytynyttä. Nuoret miehet on kulman takana vahtimassa että naiset esittävät osansa kunnolla, käyvät välillä komentelemassa.

Kesällä Hgin rautatientorilla ja elielinaukiolla seurasin tätä touhua jonkin aikaa, kunnes poliisien läsnäolo ajoi porukan jonnekin muualle.

Vierailija
5/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua ottaa todella päähän, kun ne suorastaan tunkee sitä ruusua käteen ja sitten jos sen sattuisi ottamaan vastaan niin oltaisiin heti käsi ojossa maksua ottamassa. Röyhkeydellä ei ole rajaa.

Onneks nyt vaunujen kanssa voi pitää molemmat kädet kiinni vaunun aisassa. Ruusumyyjät on hieman neuvottomia tilanteen kanssa.

Vierailija
6/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovetan sydämeni siinä kohtaa ja kukkaronnyörit pysyvät kiinni.

Vierailija
7/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja käsken painua helvettiin kaupan päälle.

Vierailija
8/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa kerran meinasin antaa. Kun otin rahapussin esille, heti ruusutädin peukalo ja etusormi olivat minun pusissa kolikoita etsimässä ja samalla lopuilla sormilla yritti setelipuolelta viedä isompaa. Sen saaliksi jäi vain pari euroa, kun huomasin mitä on tekeellä, kukat se vei mennessään ja vihaisena huusi jotain.

Siinä oli tyhmälle opetus.

Vierailija
9/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi päätellä että luultavimmin on huono-osainen. Globaali epätasa-arvo on niin räikeätä.Globaalit syrjäyttävät mekanismit niin uskomattomia...Imf ja muut kattojärjestöt..

Suomalaiset syrjäyttävät mekanismit ovat niin raakoja ja "toimivia". Siksi annan lähes aina suomalaisellekin. Minä olen hyväosainen. Olen opiskelija.

Vierailija
10/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni on aivan selvää, että käytös on brutaalia. Onhan köyhyyden sivutuotteena usein ylisukupolvinen degeneraatio..

Vierailija
11/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahaudattujen haudoilta ja kukkaruukuista jos joku omainen on käynyt vastikään kukkia viemässä.

Vierailija
12/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjälääminen on ammatti ja se hoidetaan ammattimaisesti, näyttämällä todella surkealta ja säälittävältä. Kurjalta näyttävä lapsi myöskin kuuluu asiaan, eikä lapsi aina ole edes oma.

Vierailija
13/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta (kaikkien maitten yhteenlaskettu summa) Afrikan maihin suunnatusta kehitysavusta kymmenkertainen määrä valuu takaisin länsimaihin.Veronkierrolla ja muilla vmäisillä länkkärien huijausmenetelmillä., mikä tulisi noteerata.eikö kukaan lukenut Hesarista? Siinä on mun mielestäni varastamista

vastahaudattujen haudoilta ja kukkaruukuista jos joku omainen on käynyt vastikään kukkia viemässä.

Vierailija
14/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on aika monisyinen..

kerjälääminen on ammatti ja se hoidetaan ammattimaisesti, näyttämällä todella surkealta ja säälittävältä. Kurjalta näyttävä lapsi myöskin kuuluu asiaan, eikä lapsi aina ole edes oma.

Vierailija
15/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa Romania EU:n jäseneksi. Olisi pitänyt vaatia vähemmistöjen, kuten näiden romanien, asioiden kuntoon laittoa ennen kuin hakemusta aletaan käsitellä.

Vierailija
16/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa Romania EU:n jäseneksi. Olisi pitänyt vaatia vähemmistöjen, kuten näiden romanien, asioiden kuntoon laittoa ennen kuin hakemusta aletaan käsitellä.

Turun keskustassa kerjää romanialaisnainen mukanaan noin kolmevuotias pikkupoika, lapsella ei ole päällystakkia, lakkia, käsineitä ja nyt alkaa olla kylmä...ja lapsi laitetaan pahvimuki kourassa kauemmas kerjäämään ja ajetaan vihaisesti kauemmas kun tulee "äidin" luo...

Vierailija
17/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta oli ilmoitettu sosiaaliviranomaisille. Kävivät tutustumassa.

Vierailija
18/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta oli ilmoitettu sosiaaliviranomaisille. Kävivät tutustumassa.

Turussakin, tai siis poliisi puuttui asiaan ja sitten meni ilmo sosiaalivirastoon, kertoi tuttu vartija. Mutta eipä ollut mitään vaikutusta :(

Vierailija
19/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleskeluluvasta. Todennäköisesti vanhempien osalta tilanne muuttuisi sellaiseksi, että heitä ei voisi Suomesta käännyttää, jos lapsi on huostaanotettu.

Vierailija
20/24 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki vanhempien kanssa kerjäävät lapset huostaanotetaan?