Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jonka mies on pettänyt avovaimoaan lähes 3 vuoden ajan?

Vierailija
14.07.2009 |

Miten joku voi kestää sellaista? Ilmeisesti raha vaikuttaa paljon vai voiko olla mahdollista ettei muka edes tietäisi koko asiasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla mahdollista, ettei tiedä. Sääliä kai tuntisin häntä kohtaan.

Vierailija
2/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yhteistä lasta, kaikki tietävät paitsi se vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kanssa moralistit. Pahempia olette kuin se pettävä mies, jos sallitte sen tehdä tällaista toiselle kanssasisarellenne. Ajatella, että jotkut tietävät yrittävät olla myös sen vaimon ystäviä edessäpäin.

Vierailija
4/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselle joka haluaa pitää illuusionsa.

Vierailija
5/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mies on pettänyt 3-vuotta..

Ja että on tuhat muuta asiaa joista en tiedä yhtään mitään eikä tarvitsekaan.

Vierailija
6/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi järkyttyisi. Itse kävin kiittämässä ex-mieheni ystävää tässä vähän aika sitten, kun hänellä oli kanttia tulla kertomaan minulle. Tosin eroni ja kiitoksen välillä oli 5 vuotta aikaa. Nyt kun elämä on niin upeasti mallillaan, niin ko. kertoja on mielessäni nykyään elämäni pelastava enkeli. Onneksi näet pääsin hänen paljastusten ansiosta ajoissa eroon siitä pettävästä paskasta, ettei mennyt esim. parhaita lapsentekovuosia hukkaan.

ihmiselle joka haluaa pitää illuusionsa.

Vierailija
7/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kykene todellisiin tunteisiin.

Naista säälin.

Vierailija
8/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten että pakkohan sen on tietää kun kaikki muutkin tietävät.

Itse en tunne tätä naista edes kunnolla ulkonäöltä, miehensä on siis työkaverini. Työpaikalla on tuskin ketään joka ei tietäisi hänen pettävän, ja jotenkin epäilen että se saattaa olla niillä jonkinlainen kirjoittamaton sopimus.

Ko. mies on hyvin mukava ihminen ja halutessaan erittäin charmikas, ehkä vaimo on vain ajatellut että tämä on se hinta joka on maksettava...?

Vierailija
9/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jaksa välittää enään. Surkimus koko tyyppi muutenkin

Vierailija
10/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylillä voidaan puhua muttei rohjeta kertoa petetylle sillä viestin tuoja "kivitetään"

Itse olen kaverini käräyttänyt, oli monia sivusuhteita heidän liittonsa aikana jäi kiinni yhdestä ja mies antoi anteeksi sillä ei tiennyt muista.

Se suhde alkoi uudelleen tai ei siis loppunutkaan koskaan ja sen sitten paljastin miespololle. Erohan siitä tuli.

Vierailija
11/12 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman arvoinen. Säälittää mies, kun luulee voivansa muuttua... Ja itse en siis ukso, että vuosia toista pettäneenä enää muuttuisi lopullisesti. On jo kokemus siitä, ettei jää kiinni ja se on suuri houkutin. Mies kaipaa pönkitystä huumasta, jonka saa saalistamalla.Eikä silti halua luopua avokistaan, koska hän on se turvallinen satama, joka on AINA siinä- myrskyistä huolimatta.

Harmi vaan, että monet naiset ovatkin aina siinä, vaikka tietäisivätkin totuuden..." Kyllä se silti MUA rakastaa..."

Right...Mutta oikeista syistä?

Taloudellisista, lasten äitinä ja niin edelleen... Mutta rakastaako kunnioituksesta? Intohimosta? Aidosta välittämisestä ei minusta voida puhua jos pettämisiä, järjestelmällisesti toistuvista kerroista on kyse ollut.

Mies lienee lipevä suustaan.

Vierailija
12/12 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ihan asia erikseen nämä jotka suorastaan KERJÄÄVÄT huonoa kohtelua. Kuin tietämättömyys.