Että mua ottaa aivoon taas tuo lapsen isä!!!
Kyseessä siis ex, joka lupailee ja lupailee, leluja ja ja rahaa jne. Lapsi olisi vaan tahtonut uimaan isänsä kanssa niin ei sen vertaa muka ehdi. Ja tätäkin on siirretty ja siirretty taas päivätolkulla, en enää tiedä miten asiaa eskarilaiselle selittää. Harmittaa pienen puolesta aikuisen miehen kusipäisyys! " Ostan sille ens viikolla repullisen leluja"- oli vastaus. Voi vittu sanon minä...
Osaanhan minä iteki sen uimahalliin viedä, mutta ei se ole sama kun heidän pitkäaaikainen harrastus kuitenkin kyseessä.
Kyyneleet valuu täällä, onneksi lapsi on nyt ulkona.
Kommentit (4)
hyvä idea silti. Luulis aikuisen ihmisen tajuavan mitä lupailee, mutta näköjään liikaa taas odotettu. Sata euroa tollaselle natiaiselle, oikeesti... haloo! Äijä saa itse huomenna soittaa pojalle ja selittää miksei tulekaan, pohjustan vaan vähän tänään jotenkin. Kai ne lapset nuo lupausten rikkomiset muistaa sitten myöhemmin.
-Ap
ja ehkä yrittää perua tapaamista.
Lähetä sit viesti odotamme uimahallin edessä. Aika paska ukko.....ärsyttävää kun ei saisi lapsen avulla/kautta kostaa.
sehän on pettämistä ja lupausten rikkomista.
Itse olisin varmaan niin kylmä et veisin pojan ex miehen kotiin ja sanoisin et olen itse sopinut menon et nyt mars uimahalliin........tai ärgh