Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö töihin, hoitoala?

Vierailija
14.10.2009 |

Olen nyt kahden vaiheilla täytyiskö mun mennä töihin vai olla menemättä? Mulla on flunssa. Henki kyllä kulkee, lämpöä ei ole (36.7), voihan se siitä tietysti myös nousta, mistä sen tietää.

Kurkku ei ole enää kipeä, mutta räkäinen olo. Nenä tukossa ja täytyy niistää vähän väliä. Lievä väsymys. Varmasti jaksaisin töissäkin olla, mutta toisaalta, kenenkään ei ole pakko olla siellä kipeänä. Sijaisia on hankala saada ja muuten työkaverit varmaan sitten tekevät vajaalla. On kiire ja jää asioita hoitamatta. Enpä silti tiedä kuinka tehokas itse olen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tukkoinen nenä ei ole riitävä peruste jäädä pois työstä. Jos olisi kunnon kurkkukipu, lihaskipuja, kuumetta jne. kunnon oireita niin sitten en lähtisi töihin.

Vierailija
2/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun kuitenkin on kipeä (vaikkei pahasti olekaan). En ole mitenkään ammattisairas, viimeisen vuoden aikana 2 sairaslomapäivää ollut. Harmittaa mennä töihin, kun ei kipeänä samalla tavalla jaksa ja siellä on kuitenkin kiire. Toisaalta taas en kehtaa näin pieneen vaivaan hakea sairaslomaa vaikka ehkä saisinkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi