Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus pyörtynyt kaupassa tai julkisella paikalla?

Vierailija
13.10.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa pyörryin krapulassa kun oli verensokeri "hieman" tipahtanut.

Vierailija
2/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungilla pyöriessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suitsukkeet olivat liikaa krapulaiselle...

Vierailija
4/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimintiellä liikennevaloissa, Sokoksen lasiosastolla, koulun jumppasalissa hoosiannaa laulaessa...

Vierailija
5/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin muiden autettavaksi. en kyennyt itse enää toimimaan.

Vierailija
6/19 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivystysjonossa, kun verensokerit vähän tipahti.

Ja heti sain narkkarin leiman.Yks mies kävi repii multa takkia pois ja tarkistaa käsivarsia nähdäkseen piikitysjäljet ja haukku narkkarialkoholistiksi, vaikka olin ollut 3v. absolutisti, enkä muutenkaan käyttänyt alkoholia kuin ehkä kerran kuussa.Olin jäännyt työttömäksi enkä ollut saannut rahaa 3 kuukauteen mistää, joten oli pakko hinata luut sossun luukulle.

Luukulle asti en koskaan päässy ja jäi mun ekaks ja viimoseks kerraks soosun luukulla, sen verran paljon hävetti.Hain sitten seurakunnalta ruokakassin....

Vierailija
7/19 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivystysjonossa, kun verensokerit vähän tipahti. Ja heti sain narkkarin leiman.Yks mies kävi repii multa takkia pois ja tarkistaa käsivarsia nähdäkseen piikitysjäljet ja haukku narkkarialkoholistiksi, vaikka olin ollut 3v. absolutisti, enkä muutenkaan käyttänyt alkoholia kuin ehkä kerran kuussa.Olin jäännyt työttömäksi enkä ollut saannut rahaa 3 kuukauteen mistää, joten oli pakko hinata luut sossun luukulle. Luukulle asti en koskaan päässy ja jäi mun ekaks ja viimoseks kerraks soosun luukulla, sen verran paljon hävetti.Hain sitten seurakunnalta ruokakassin....

Vierailija
8/19 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehdannu edes mennä sen sossun ovista sisään.Meinaan porukkaa oli varmaa 30 henkee ja kaikki tuijotti silmät metrin irti päästä.

Kaikkeist eniten ketutti se, et olin jo aamu 6 hinannu itteni paikalle (sossu aukes 8), kun sillon oli niin et 3 ekaa pääs sisää ja mä oli just se kolmas!!!!

Vierailija
9/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörtynyt monta kertaa kaupassa,junassa,kadulla jne.

Nolointa oli,kun olin yhdellä viikonloppukurssilla,ja ventovieras ihminen tuli sanomaan,että "olet niin tutun näköinen ja olen koko ajan miettinyt, missä olen nähnyt sinut ennen. Oletko joskus pari vuotta sitten pyörtynyt junassa?" Joo, minähän se:(

Vierailija
10/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun puutyöluokassa lapsena, sain aivotärähdyksen:/, magneettikuvauksessa viimeisilläni raskaana ja sektion jälkeen noustuani vessaan:9

Vierailija
11/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelin yksinäni kyytiä pyörätuolissa ja siitä sitten heräsin lattialta lääkärilauman keskeltä. onneksi olin hyvän paikan valinnut;)

Vierailija
12/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun mut nostettiin "potalle" ja sitten sairaalan suihkuun...

Vierailija
13/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri maksamassa kun taju karkasi. Heräsin penkiltä, pari asiakasta ilmeisesti raahasi minut sinne.

Vierailija
14/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just tullut lääkäristä luomenpoistosta ja olin varmasti jännittänyt tosi kovin, ja sitten jännitys laukesi.. Löin pääni niin kovin kivilattiaan, että muutaman päivän tapahtumat hävisivät mielestäni. Jouduin kavereilta tarkistelemaan, mikä on totta ja mikä mielikuvitusta..

Kahdesti olen pyörtynyt myös napalävistystä ottaessani (jännityksestä myös), mutta niinä kertoina osasin varautua ja varoitin myös lävistäjää.

Vierailija
15/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kivaa...

Vierailija
16/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut pitkä työpäivä ja en ollut kerennyt kunnolla edes syömään. Kahvin voimalla olin mennyt koko päivän. Päivän päätteeksi kiirellä kaupan kautta kotiin ja sitten ruuhka metroon. Ensin vähän heikotti ja sitten pyörryin.

Kamalinta musta oli oikeastaan se että vaikka metro oli täynnä ihmisiä ja mua vastapäätkin istui ihmisiä, niin silti vain yksi nainen tuli avuksi, muut vain tollottivat suu auki.

Vierailija
17/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa Hesen jonossa. Kyllä tuli ruokaa tiskiin aika nopsaan sen jälkeen, maksoinkin vasta syötyäni ;)

Vierailija
18/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut pitkä työpäivä ja en ollut kerennyt kunnolla edes syömään. Kahvin voimalla olin mennyt koko päivän. Päivän päätteeksi kiirellä kaupan kautta kotiin ja sitten ruuhka metroon. Ensin vähän heikotti ja sitten pyörryin. .

Multa ei kyllä heru sympatiaa aikuiselle, joka ei pidä huolta siitä että syö/juo riittävästi päivän aikana! ( ja krapulassa pyörtyville vielä vähemmän)

Yksi tuttu on samanlainen pyörtyilijä ja tuntuu hakevan pelkkää huomiota hommalla; kauhistelee jälkikäteen kuinka ei vaan muistanut syödä koko päivänä ja sitten "hups!" pyörtyy. Ei se mikään yllätys silloin ole; säännöllisestä syömisestä ja juomisesta vaan on pidettävä huolta!

Vierailija
19/19 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut pitkä työpäivä ja en ollut kerennyt kunnolla edes syömään. Kahvin voimalla olin mennyt koko päivän. Päivän päätteeksi kiirellä kaupan kautta kotiin ja sitten ruuhka metroon. Ensin vähän heikotti ja sitten pyörryin. .

Multa ei kyllä heru sympatiaa aikuiselle, joka ei pidä huolta siitä että syö/juo riittävästi päivän aikana! ( ja krapulassa pyörtyville vielä vähemmän) Yksi tuttu on samanlainen pyörtyilijä ja tuntuu hakevan pelkkää huomiota hommalla; kauhistelee jälkikäteen kuinka ei vaan muistanut syödä koko päivänä ja sitten "hups!" pyörtyy. Ei se mikään yllätys silloin ole; säännöllisestä syömisestä ja juomisesta vaan on pidettävä huolta!

Ja en mä mitään empatiaa sulta kerjää. Ise kyllä auttaisin pyörtynyttä, oli se sitten vaikka kadunmies.