Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette saaneet esikoisenne hieman vanhempana

Vierailija
13.10.2009 |

33v tai vanhempana. Montako lasta teillä on? Harmittaako nyt tai ylipäätään jälkeenpäin, että ette tehneet lapsia jo nuorempana?

Minua hieman asia mietityttää. Lapsien tekeminen koko ajan lykkääntyy, mutta haluaisin ainakin kaksi, mieluiten kolme lasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lapsi, ei harmita yhtään. Nyt oli lapsen aika, se oikeakin löytyi vasta 30-v, ja oli huippua, että ehdimme viettää kahdenkeskistäkin aikaa.

Toista aletaan yrittämään kohta puoliin, kun olen 34.

Vierailija
22/22 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämässä kävikin niin, että sain esikoistuplani 35-vuotiaana. Iän puolesta ei harmita, en tunne itseäni vanhaksi, mutta tietysti vuodet jotka toivoin lasta olivat varsin raskaita. Toisaalta nyt en kaipaa lasteni luota minnekään, en festareille, en bilettämään, en töihin, en lomamatkoille yms. Elämä tuntuu todellakin olevan juuri tässä. Nyt olen 38 ja kolmas lapsi on tulossa.

Joku tuossa edellä mietti, että tuntuuko lapsen lakkiaisissa kurjalta, kun eläkeikä lähenee. No enpä usko :). Olen itsekin "vanhan" äidin lapsi, eikä äitini iästä ole koskaan ollut minulle mitään harmia. Ja hienoahan se on, että sitten jos ja kun joskus lapseni saavat omia lapsia, olen jo eläkkeellä ja minulla on runsaasti aikaa lapsenlapsille :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi