nolottaa
Mulla on tosi isot nännit,
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu. Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi. Tosi kiusallista. Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Kommentit (17)
Vuosia on pauhattu rintojen koosta, ja nyt sitten nännienkin pitäisi olla täydelliset.
Useimmat meistä kertovat mielellään, jopa lapsellisin sanakääntein, millaisista miehistä tai naisista pitävät.
Joka ainoa joutuu tyytymään kompromissiin. Kukaan ei tyydytä toista kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Nyt tiedän sinusta, että nännisi ovat varmasti houkuttelevat. Jo pelkästään paidan läpi erottuminen säväyttää. (Toivottavasti ei säväytä ketään niin, että käyttäytyy tahdittomasti sinua kohtaan.)
Se onkin sitten ainut mitä sinusta tiedän. Sinussa on taatusti miljoona eri ominaisuutta, jotka yhdessä merkitsevät paljon enemmän kuin nännisi. Niistä en tiedä mitään. Eipä sinun persoonasi minulle kuulu, mutta jotakuta se kiinnostaa ja sinä varmaan haluat olla haluttava jonkun silmissä. Toivottavasti jaksat olla miettimättä liikaa nännejäsi. On sinulla muitakin piirteitä.
kiihottavia ovatkin, ne sellaiset paidan läpi törröttävät nännit. Ostarissa aina etsin juuri sellaisia, ja onneksi melkein joka päivä jotakin löytyy.
..on varmaan samanlaiset. Yökylässä käydessä tulee aina aamukafveelle pelkässä läpinäkyvässä yöpaidassa ja siinä sen nännit näkyvät tosi hyvin. Ja ne on isot. Sellaiset prinssi-nakin puolikkaat.
..on ihanii...tietty isoissa tisseissä.
Minä olen ajatellut, että anoppiin suhtaudutaan niinkuin äitiin.
..usein kuvitellut, että miltähän se anoppi mahtaisi maistua..Mahottoman hyvät geenit jättänyt tyttärelleen, pehmeät ja uhkeat muodot...
Mullakin on nännit, jotka tuntuu nöpöttävän koko ajan, vaikka olenkin jo imettänyt yhden lapsen. Jotenkin noloa, että jos ei ole ihan topatut rintaliivit, näkyy nöpötys aina. Puhumattakaan sitten siitä, jos ei ole rintaliivejä tai jos on liivit, joissa ei ole minkäänlaista toppausta.
Itse tykkään nänneistä muuten, mutta on oikeasti jotenkin noloa joskus, kun nännit näkyvät niin selvästi.
hei vaan!
En todellakaan voi ymmärtää traumaasi isoista nänneistä. Kyllä useimmat naiset olisivat onnellisia, jos heillä olisi kauniit isot törröttävät nännit. Tuohan kuuluu melkein luokkaan: mies kärsii traumaa, kun on niin pieni pippeli.....
..miesten pienet ja isotkin pippelit ovat kuitenkin piilossa siellä puntissa, eivätkä ne näy läpi samalla tavalla. Joskus kyllä pullottaa, mutta ei se terska kuitenkaan erotu.
ymmärrän mietteesi. Ja juuri siksi, koska ne nyt todellakin näkyvät, toisin kuin isot kalut tai isoina lerputtavat häpyhuulet, jotka nekin herättävät välillä tuskaa: ovatkohan nämä normaalit.
Minä olen teitä varmaan jonkin verran vanhempi, kohta 50v, mutta ihan totta, minäkin tuskailin ihan samojen kysymysten äärellä vielä vähän aikaa sitten.
Jäin leskeksi monikymmenvuotisen avioliiton jälkeen ja muutaman yksinäisen vuoden kuluttua tuli eteeni mies ja muutamakin, jotka saivat elämän tuntumaan taas elämisen arvoiselta.
Mutta ah tuota kokemattomuuttani - olihan minulla ollut vain tämä yksi mies - ja pelkoa, olenko kaikkine omituisuuksineni sellainen, josta mies ihan oikeasti tykkää...
Sellaisessa elämänvaiheessa törmäsin myös tähän Vauva-palstaan ja myönnän, että olen itsekin esittänyt hieman vastaavanlaisia kysymyksiä. Tosin pikemminkin tyyliin: onkohan normaalia, lieneekö tavallista, onko kellään muulla...
Ja onneksi suurin osa vastauksista on ollut ystävällismielestä ja vastaajat ovat osanneet nähdä, että olen tosissaan kysymyksilläni enkä etsi mitään suitsutusta, että lerppuhäppärini ovat juuri sitä mitä miehet haluavat sun sellaista.
Sillä luulen, että me kaikki tiedämme, että meitä kaikkia on moneen menoon, mutta kyllä kysymyksen esittäjä minun mielestäni saa odottaa saavansa asiallisen vastauksen. Ja esim. neuojakin arkielämään.
Solvaajat voisivat ystävällisesti siirtyä muualle, heitä ei tarvittane täällä.
Ja mitä tulee nänneihisi, niin kerronpa, että myös minulla on tuo kiusallinen tilanne, että nännit kovettuvat tosi helposti. Eikä sillä todellakaan ole yhteyttä läheskään aina kiihottumiseen, vaikka moni mies ylpeänä kuvitteleekin saaneensa siten naisen kiihottuneeksi.
Neuvo: jos et halua näyttää nännejäsi, pue päällesi topatut rintaliivit, joiden läpi niitä ei näe. Voit vaikka panna rintsikoiden päälle tiukan stretchaluspaidan, auttaa kummasti.
Minun nykyinen mieheni rakastaa nännejäni ja hän alkaa heti säteillä, kun huomaa minun pukeneen ohuet rintsikat päälle, joiden läpi eivät vain nännit herttaisesti sojota häntä kohden vaan hän myös pystyy seuraamaan rintojen kumpuilemista.
Ja myönnettäköön - minusta on hauskaa joskus helteisellä säällä kulkea mekossa ohuin rintsikoin ja seurata aurinkolasien takaa miesten katseita, jotka - lähes 100%:sesti juuttuvat 75DD-runtoihini, joiden nännit sojottavat kovina ja pystyssä.
mulla taasen on sellaiset arpakuution kokoiset nännipäät vaikka en ole edes kiihottunut!
Rinnat ovat pystyt A-kupin rinnat ja nännipihat ovat halkaisijaltaan vain n.4cm. Mutta nuo nänninpäät.. aivan kohtuuttoman isot muuten pikkuisiin rintoihini. Edes topatut liivit eivät piilota nännejä t-paidan alta..
..on paljon isommat nännit kuin vaimolla.
..on varmaan samanlainen. Yökylässä käydessä tulee aina aamukafveelle pelkissä läpinäkyvissä kalsareissa ja niissä sen terska näkyy tosi hyvin. Ja se on iso. Sellainen HK makkaran puolikas.
..miehelläsi sitten on ??? Onko saanut perintää ??
..ole nähnyt appi-ukon moloa.......
Oikeinko haluat kuulla omiasi morkattavan? "Kun mullon vaan tämmöset mut varmaan ne toisenlaiset ois nätimmät... VAI OISKO??!"
Varmaan joku tykkää natsoistakin mutta oma vastaukseni on että joo, olisi pienemmät nätimmät.
ja joo, pitäisi lakata pyöriä täällä palstalla kun nää typerät kysymykset vaan ärsyttää. :-)