Miten perustelet itsellesi kertakäyttövaippojen käytön?
Senhän tiedät, että niistä syntyvän jätteen jätät tälle pienokaisellesi hoidettavaksi. Ja että vaipat ovat suurin yksittäinen kotitalous(ongelma)jäte.
Kommentit (40)
En mitenkään, se on minun asiani... Jos pakko jotain heittää, niin sehän on selvää: Laiskuus ja helppous..
viherpiipertäköön ne, joita aihe kiinnostaa.
Olen liian väsynyt edes miettimään mitään puuroa syvällisempää.
Eikö sinua hävetä?
hävettääköhan mummoja sun muita sairaaloissa kroonikkovaipoissaan? Kestot niilleekkin,hurraa!
3
paikkaan tästä vaippa´-asiasta tulevan hillijalanjäljen sitten muulla toiminnalla. Valmistan esim. kaikki lastenruuat itse enkä käytä valmisruokia.
joille ympäristöarvot eivät ole tärkeitä. Olen yrittänyt, ja nytkin yritän, mutta ei onnistu. Tämä on niin selkeää logiikkaa; se minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tulevaisuuden aikuiset, eli meidän lapsemme, hukkuvat jätevuoriin ja meidän valintamme pilaavat heidän tulevaisuutensa. Eli en löydä yhtään sympatiaa mielessäni näille viherpiipertäjiksi haukkuville av-mammoille.
paikkaan tästä vaippa´-asiasta tulevan hillijalanjäljen sitten muulla toiminnalla. Valmistan esim. kaikki lastenruuat itse enkä käytä valmisruokia.
vai onko sun vauvalla joku kestoripuli?
ettet ole tutustunut asiaan. Perusteesi on sellainen, joka käy perusteeksi silloin jos ei tiedä kestoilusta mitään, vaan perustaa väitteensä oletukselle.
joille ympäristöarvot eivät ole tärkeitä. Olen yrittänyt, ja nytkin yritän, mutta ei onnistu. Tämä on niin selkeää logiikkaa; se minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tulevaisuuden aikuiset, eli meidän lapsemme, hukkuvat jätevuoriin ja meidän valintamme pilaavat heidän tulevaisuutensa. Eli en löydä yhtään sympatiaa mielessäni näille viherpiipertäjiksi haukkuville av-mammoille.
ei ole tärkeyslistallani missään sijalla, meillä on ja tulee olemaan kertikset niin kauan kuin vaippaikäisiä talosta löytyy. kestoja käytetään isompana öisin kun harjoitellaan kuivaksi.
Ei riitä kiinnostusta opetella kestoilua ja hössöttää joittenkin lisäimujen kanssa.
yksikin hyvä syy käyttää kestoja? siis oikeasti hyvä syy?ei ole tärkeyslistallani missään sijalla, meillä on ja tulee olemaan kertikset niin kauan kuin vaippaikäisiä talosta löytyy. kestoja käytetään isompana öisin kun harjoitellaan kuivaksi.
ettkö sä ihan oikeasti välitä siitä millasessa maailmassa ne sun kullannuppusi joutuvat tulevisuudessa elämään?
Sen voi tehdä ihan matalalla profiililla. Asiasta ei tarvitse edes käydä yhden yhtä keskustelua kenenkään kanssa, jos ei halua.
mukavuudenhaluisuuttani en viitsinyt panostaa ekologisuuteen. En halua siirtää sellaista perimää ja malliesimerkkiä lapsilleni. Haluan puhtaan omatunnon, jotta voin olla itsestäni ylpeä.
Nykyihminen vain haluaa helppoutta kaikessa. Vuosisatoja äidit ympäri maailman ovat käyttäneet kestoja, siinä ei ole mitään ihmeellistä.
ihan kuin mun käyttämät kertikset olis se maailman pahin asia. haloo!!!
Maailma ei pelastu eikä tuhoudu päivääkään aikaisemmin minun kestoilun tai kestoilumattomuuden ansiosta.
muuten pitäisi nousta vaihtamaan kesken kaiken jossain vaiheessa.
muuten sitten kestot.