Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua ja olen niin rikki :,(

Vierailija
12.10.2009 |

Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin?

Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani?

Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi?

Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi on piilohomo?

Kuule ei ole pakko kärsiä. Olet yrittänyt kaikkesi. Eroa.

Vierailija
42/50 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jo vuosia samassa tilanteessa.

Sitä tuskaa on sellaisen vaikea ymmärtää, joka ei ole ollut samassa tilanteessa.

Minäkään en koskaan saanut vastauksia tai mitään ymmärrystä, vaikka mies näki kuinka pahalta minusta tilanne tuntuu. Yritin ehdotella terapiaa, mutta ei. Kehoitin miestä menemään lääkäriin testosteroniarvojen mittaukseen, mutta ei.

Loppujen lopuksi annoin tilanteen olla, en enää yrittänyt ja odotin, jos mies vaikka itse sitten innostuisi. Meillä oli tuolloin seksiä noin 1krt 2 kuukauteen, monesti harvemmin. Kuitenkaan ei miehen halut siitä kasvaneet vaan tuntui vain, että oli tyytyväinen, kuin en enää odottanut mitään.

Sitten sanoin miehelle rauhallisesti ja ihan suoraan, että minun ei tarvitse tyytyä seksittömään elämään. En halua välttämättä vielä erota, mutta haluan sellaisen elämän johon kuuluu seksi, toisen huomioiminen ja se, että minua halutaan. Sanoin, että hankin itselleni rakastajan, jonka kanssa tunnen itseni naiseksi. Perustelin miehelle sen sillä, että koska hän ei halua minua naisena, niin minulla on oikeus kokea se hyvä sitten jonkun muun kanssa. Hänellä ei ole oikeutta tehdä noin suurta päätöstä minun puolesta, etten tarvitse seksiä.

Mies kuunteli hiljaa ja sanoi, ettei halua, että näin käy. Siitä lähtien on pikkuhiljaa alkanut seksielämä vilkastua ja nyt sitä on n. 2 krt/kk. Minun makuuni vieläkin vähän, mutta katsotaan nyt. Tosin usein käy mielessä, että mies rakastelee vain siksi, että olisin hiljaa.

Silti olin ihan tosissani rakastajan hankkimisessa. Varmasti löytyy samassa tilanteessa olevia miehiä, jotka eivät myöskään halua erota, mutta kaipaavat toisen ihmisen läheisyyttä ja hyvää oloa. Minä koin, että olin ihan oikeutettu hankkimaan rakastajan, koska eihän se olisi ollut millään tavalla pois siitä, mitä miehelle olisin antanut ja häneltä saanut.

ps. en ole lihava (174/68) ja pidän itsestäni huolta. Olen toki ulkoisesti muuttunut näiden 10 vuoden aikana, mutta niin on mieskin ja se kuuluu asiaan.

Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin? Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani? Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi? Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n keksimä henkilö voisi opetella ajattelemaan jotakin muuta eikä laittaa yhtäläisyysmerkkiä seksin ja hyväksynnän väliin. Ne ajat menivät jo monta kymmentä vuotta sitten. Eikä kyllä kannata aloittaa päivää ajattelemalla seksiä ja sitten itkemällä sitä että ajattelee seksiä.

En ole lukenut Härkösen Ei kiitos-kirjaa, mutta tyylistä päättelen, että ap käyttää jotain vanhempaa lähdettä.

Te ustkotte tuota ap:t? Kyllä draamahakuisuus paistaa niiiiin tekstin läpi. Hohhoijaa. Porvoosta päivää.

Vierailija
44/50 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nekin ovat minulle, paino-ongelmaiselle liikaa. Itkettää kun katson itseäni pelistä, tiedänetten ole ylipainoinen mutta olen silti silmissäni kuvottava läski. Jos mies edes haluaisi, tuntisin itseni hyväksytyksi tämän kokoisena kuin olen. Suostuisin koska tahansa seksiin. Vaikka keskellä päivää. Minua saa nussia kurkkuun ja retuuttaa, kunhan saisin vain seksiä ja hyväksyntää. Olen niellyt jo senkin, ettei mieheni ikinä nuole minua, vaikka kuinka ''tekisin samat'' miehelle joka kerta. Aloitteen teko? Minä aloitan aamuni sillä, että pakotan itseni ajattelemaan seksiä, itken hetken yksikseni kun pelkään taas käyvän näin. Kerään itseni ja mietin kuinka ihanaa se parhaimmillaan on. Laitan mukavan viestin miehelle, kehun ja kerron kuinka ylpeä olen hänestä, kerron kuinka rakastan. Teen illalla puuroa ja leivän, keitän ja kaadan kahvit. Halailen ja rakastan. Sydämessä kokoajan pelko kalvaa. Taas käy niin, pelottaa. Odotan, jos mies ottaisi ja tekisi kerrankin aloitteen, koitan vatsamakkaroiden kera loikoilla viettelevästi sohvalla. Ei. Menen miehen viereen, hyväilen poskea ja silittelen, koitan suudella. Kerran jos toisenkin. Kysyn varovasti; seksiä? Ei. Sanon hyvää yötä ja koitan itkua pidätellen hipsiä ulos tupakalle. Mies arvaa, tottakai. Suuttuu. Ja itken itseni taas uneen sohvalla.. ap, allapäin

Ei miehet jaksa tommoisia, jotka vaan takertuvat ja roikkuvat. Ja itkevät tämän tästä. Kirjoittaja nro 12 on oikeassa. Hanki elämä ja itsetunto. Keksi omaa ohjelmaa, anna miehen olla rauhassa. Äläkä ajattele seksiä koko ajan, joskus sitä on enemmän, joskus vähemmän, sellaista elämä on.

Jos mies rakastaa sinua, niin kyllä se sitten tulee luoksesi. Saattaa jopa innostua kun et ole itkuinen tyrkky.

Vierailija
45/50 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ja miehen halut poissa siis totaalisesti poissa.

Vielä kuukausi sitten kykeni kunhan tein aloitteen mutta nyt loppuraskaudesta ei tule enää hommasta mitään.

Itseä haluttaisi ihan penteleesti mutta minkäs teet, onneksi tilanne ei ole pysyvä.

mutta näitä vastauksia lukiessa taitaa olla aika yleistä miehen haluttomuus raskausaikana.

Vierailija
46/50 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, täällä on sinun kohtalotoveri, mies ei ole halunnut minua nyt kolmeen kuukauteen, ei vaikka olen nyt laihtunut 31 kiloa, en enää tiedä mitä tehdä! harkitsen itse jo vakavasti lähtöä tai rakastajan ottamista, mistä löytyisi mies joka haluaisi seksiä edes kerran viikossa? onko liikaa vaadittu? hyvä jos saa kerran neljässä kuukaudessa, tässä nähdään se että ei se laihduttaminenkaan auttanut asiaa!

Vierailija
47/50 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä surkuttelen teitä jotka siedätte tuollaista panettelua!! Miksi vika olisi halukkaassa naisessa? Kilot eivät vaikuta jos rakkaus on todellista, se on fakta. Aikuisen miehen fetissit hoikkiin/isokokoisiin naisiin eivät ole enää normaaleja tuon ikäiselle, jos kumppanin lihominen/laihtuminen on todellakin se päättävä tekijä haluissa.

Vierailija
48/50 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan täsmälleen sama tilanne!Loppu seksi/läheisyys kuin seinään,tuntuu että hän on paikalla mutta ei sydämeltään.. ei katso silmiin ja suuttuu jos yritän tulla lähelle. edes halaus tai jokin spontaani, (alasti keittiössä)ei sytytä.mekaanisesti annetaan heippa pusut. siinä se. ja sitten kun kerron että olen masentunut niin sanoo vaan että mitä nyt taas! jos olen hiljaa niin sanoo saman.eli jokaisesta eleestä suututaan vaikka itken silmät kuiviksi ja PYYDÄN toista halaamaan ja lohduttamaan. tuntuu että olen jotenkin ruma ja epämiellyttävä,vaikka olen hoikka ja norm,näköinen ja keitän kahvit/siivoan ja huolehdin koko yhteisestä kodista.kertokaa mikä miehelläni on???

Vierailija
49/50 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin?

Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani?

Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi?

Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?

Mulla on ihan täsmälleen sama tilanne!Loppu seksi/läheisyys kuin seinään,tuntuu että hän on paikalla mutta ei sydämeltään.. ei katso silmiin ja suuttuu jos yritän tulla lähelle. edes halaus tai jokin spontaani, (alasti keittiössä)ei sytytä.mekaanisesti annetaan heippa pusut. siinä se. ja sitten kun kerron että olen masentunut niin sanoo vaan että mitä nyt taas! jos olen hiljaa niin sanoo saman.eli jokaisesta eleestä suututaan vaikka itken silmät kuiviksi ja PYYDÄN toista halaamaan ja lohduttamaan. tuntuu että olen jotenkin ruma ja epämiellyttävä,vaikka olen hoikka ja norm,näköinen ja keitän kahvit/siivoan ja huolehdin koko yhteisestä kodista.kertokaa mikä miehelläni on???

Vierailija
50/50 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikaa akkia lyhytaikainen flirtti/suhde/rakastaja/chtattituttu...

Se piristaa arkea niin ihanasti ja saa olon paremmaksi. Sita rupeaa taas arvostamaan itseaan eri tavalla ja yleensa oma mieskin siina valissa kiinnostuu uudestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi