Mies ei halua minua ja olen niin rikki :,(
Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin?
Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani?
Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi?
Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?
Kommentit (50)
sama juttu ja samat ajatukset... kauheeta mut minkäs sille voi..
t eka ja kutonen
eipä ap varmaan enempää voi tehdä. selvitä ny ainakin se ettei oo ketään toista. ja puhu asiasta! ja kysy mikä helvetti on!
eka, kutonen ja taas
äläkä "tee samoja" ennen vastakaikua... eiköhän ukko siitä tokene.
eka, ysi ja ties mitä, menen jo laskuissa sekaisin
että mies joutuu tavoittelemaan sinua.
Tähän saattaa kyllä mennä viikko tai kaksikin, mutta minun kohdallani tämä ainakin toimi:
Ensin ryhdistäydy, katso itseäsi peiliin ja sano vaikka ääneen, miten ihana ja upea nainen olet. Miehesi on todella onnekas, että hänellä on sinut! Hänen seksuaalinen halukkuutensa on hänen ominaisuutensa, eikä sinun vastuullasi. Vain sinä voit säteillä seksuaalista energiaasi ja nauttia siitä. Mies voi ottaa osansa, jos tahtoo.
Seuraavaksi jätä hellittelyt, kahvittelut, suukot ja muu. Esitä, kuin mies ei hetkeen kiinnostaisi sinua niin paljoa. Touhua omia juttujasi (käy yksin esim. lenkillä, ystävien kanssa syömässä, elokuvissa tms. kunhan et ole miehen kanssa), ole kohtelias ja vastaa suukkoihin hajamielisesti. Mutta niin, että miehen mielenkiinto herää ja hän miettii, mikä hänen naisensa mielenkiinnon on vienyt. Hänelle tulee halu valloittaa sinut takaisin itselleen.
Kun hän alkaa lähestyä, kieltäydy ensin itse kohteliaasti. Lopulta anna hänen vietellä sinut :)
tunteisiin vetoavaa. loistavaa marweleoveous!
juuri noin,,
eka, ysi ja ties mitä
alunperin se on ollut akkojen rooli
Vaihtakaa asennetta, katsokaa sitä kuin halpaa makkaraa, antakaa sen kerjätä ja ruikuttaa ja ruinata edes hetken hyvää rai huomiota teiltä naisilta, älkää olko helppoja tyrkkyjä, ei semmoinen herätä miehen eläimellistä seksisaalistusvaistoa
Voipi ottaa aikansa kääntää kelkka kun ootte sen noin pitkälle päästäneet, mutta se kyllä kannattaa, käykää sen aikaa vaikka vieraissa ja unohtakaa täysin kaikki oman ukkonne huomioiminen.
Alkakaa arvostaa itseänne ja mieskin alkaa arvostaa.
miksi nainen ei halua mieheltä seksiä? Samat syyt miehilläkin.
mutta kai uskon hänen sanaan ja luotan. Vaikeata se omalla tavallaan on kun ei minua halua ollenkaan. Miksei tästä itkusta tule loppua? Olisinkin edes raskaana, voisin laittaa sen piikkiin ettei mies halua.
Haaveilen vain seksistä, vain mieheni kanssa. En edes pystyisi siihen kenenkään muun kanssa, en siksi, että rakastan miestäni niin paljon, en siksi että luulen ettei kukaan muukaan mies halua minua. En uskaltaisi.
Olen puhunut, olen kysynyt. Olen keskustellut aikuismaisesti, olen itkeä tihrustanut ja sopertanut tuntemuksiani ja nieleskellyt. En jaksa enää. Kaikki tuntuu menevän pieleen, mikä minussa on vikana!? ap
Nössöä nörttiä pitää huijata niin että hän kuvittelee olevansa se metsästäjä.
Wt-miehissä ei ole tätä huolta ne hoitelee naisensa koska vain!
Olen miehen ''antanut olla'' kuukauden. Surettaa kun tiedän hänen runkkaavan muutaman kerran viikossa. Sattuu sieluun sekin. Olen siksi luovuttanut kuukaudeksi, koska en halunnut taas käyvän näin. Mieheni ei minua tule koskaan viettelemään. Jos vihjaakin seksistä, suostun. Ehkä siksi, etten ole pitkään aikaan sitä saanut, ehkä siksi etten halua miehen luulevan etten halua häntä ja lopettavan koko touhun ennen kuin ehti edes aloittaa. -ap
en syyttele en suutu. Itken, en itkisi jos voisin olla itkemättä.
Viimeksi meillä oli seksiä kaksi viikkoa sitten. Mies nukkumaan mentäessä työntyi minuun takaa päin, ei suudellut, ei silittänyt, ei hyväillyt. Pani vain ja lopetti kun tuli, en laske sitä seksiksi. Sitä ennen meillä oli seksiä ulkomaan matkalla jossa mies pani minua aika kylmästi hetken porttikongissa ennen hotelliin menoa yöllä. Joku tuli, lopetti ja sanoi tunteettomasti että jatketaan huoneessa. Kävelimme rinnaksin hotelliin, poltettiin tupakat ja minulta alkoi kyyneleet valua. Mihin hukkui intohimo? Missä on läheisyys? Olisin halunnut sen tapahtuvan kuin elokuvissa ja unelmissa - oltaisiin juostu hotellille, suudeltu välillä, naurettu yhdessä ja hyväilty intohimoisesti, riisuttu vaatteita toisiltamme matkalla huoneeseen ja sinne päästyä.. ah. Olisin juossut kuin päätön kana jos mies olisi tehnyt edes eleen sinne suuntaan.
Mies suuttui, ihmetteli että mikä tuli. Suutuin minäkin kahden ison siiderin voimalla. Menin sänkyyn ja itkin itseni uneen. Voi tätä elämää. -ap
teidän suhteessanne jotain nyt todella pahasti vialla muutenkin kuin seksin saralla. Tuollainen kylmyys ja hellyyden puute viittaa kyllä siihen, ettei miehellä ole kiintymyksen / rakkauden tunteita muutenkaan. Miten teillä muuten arki rullaa? KUnnioitatteko toisianne, riitelettekö paljon jne... Voisikohan joku pariterapia aukaista solmuja?
eli googlaappa miehen haluttomuus ja löytyy aikapaljon matskua.
Miehilläkin alkaa tulla keski-iässä ja osalla jo nuorempanakin haluttomuutta joka voi johtua esim testosteroinin puutteesta.
Myös stressi, alkoholi, tupakointi ym aiheuttavat haluttomuutta tai muuten henkinen paine jos esim erektio vaikeuksia.
Eli jos vika miehen fysiologiassa niin etpä paljoa asialle voi tehdä kuin pyytä häntä hakeutumaan lääkärille. Se taas onnistuu jos tarpeeksi keskustelevat välit, asia kun voi olla miehelle todella arka.
Jos sillä taas on toinen nainen, niin siihen on paha keksiä ratkaisua, ehkä seksi kiinnostaa kun toinen nainen menee pois kuvioista.
Yksi asia ainakin on varma, säälikullia ei kannata kerjätä, eli RYHDISTÄYDY.
Ymmärrän että on mieli maassa ja itsetunto romuna, onhan se todella tärkeää että kokee olevansa haluttu ja kaunia.
ELi nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja keksit tekemistä, jotain jossa samalla palaa kalorit. Eli mene vaikka iltaisin ripeälle kävelylenkille tai uimaat tai jotain. Samalla kun pudotat muutaman kilon, saat ryhtiä ja pirteyttä joka taas miehelle näkyy varmasti positiivisena muutoksena. Tämäkin voi auttaa taas alkuun seksielämän. Asia ei ole niin pinnalla ja sitten kun toinen "hehkuu" innostuneisuutta ja hyvää oloa niin on haluttavampikin : )
Tsemppiä.
Kun pidät taas itseäsi seksikkäänä, näkee miehesikin sinut taas sillä silmällä. Itkevää ja painostavaa naista ei mies koe seksikkääksi.
Ota itseäsi niskasta. Jo parin kilon laihdutus tuo itseluottamusta lisää roppakaupalla. Äläkä ehdota mitään kunnes olet laihtunut tavoitteeseesi. Tuon 2-3 kg laihduttaminen on helppoa. Ihan pelkkä nesteenpoisto riittää sen aikaansaamiseksi. Syö siis vaikka viikon ajan terveellisemmin, lisää kasviksia ja salaatteja. Lisäksi syö paljon ananasta, kurkkua ja meloneja. Sekä juot tietenkin niin paljon vettä kuin pystyt. Kyllä lähtee nesteet ihan satavarmasti lauantaihin mennessä.
Kun tavoite on täynnä, osta uusia alkkareita, pukeudu seksikkäästi, laita kynttilät palamaan, tarjoa punkkua, tarjoudu hieromaan miehesi kipeitä hartioita ja nauti. Älä toivo liikoja, tärkeintä on ensin saada mies vain rentoutumaan seurassasi. Näytä hänelle, että voit olla seksikäs nainen, mutta uhku itseluottamusta äläkä vain ehdota mitään seksiin viittaavaa. Jos jotain tapahtuu, se on tietenkin hyvä juttu, mutta sinuna antaisin miehelle aikaa. Halut kyllä palaavat, kun sinä tajuat, että seksi ei ole aina se elämän tärkein juttu.
ja nekin ovat minulle, paino-ongelmaiselle liikaa. Itkettää kun katson itseäni pelistä, tiedänetten ole ylipainoinen mutta olen silti silmissäni kuvottava läski. Jos mies edes haluaisi, tuntisin itseni hyväksytyksi tämän kokoisena kuin olen.
Suostuisin koska tahansa seksiin. Vaikka keskellä päivää. Minua saa nussia kurkkuun ja retuuttaa, kunhan saisin vain seksiä ja hyväksyntää.
Olen niellyt jo senkin, ettei mieheni ikinä nuole minua, vaikka kuinka ''tekisin samat'' miehelle joka kerta.Aloitteen teko? Minä aloitan aamuni sillä, että pakotan itseni ajattelemaan seksiä, itken hetken yksikseni kun pelkään taas käyvän näin. Kerään itseni ja mietin kuinka ihanaa se parhaimmillaan on. Laitan mukavan viestin miehelle, kehun ja kerron kuinka ylpeä olen hänestä, kerron kuinka rakastan. Teen illalla puuroa ja leivän, keitän ja kaadan kahvit. Halailen ja rakastan. Sydämessä kokoajan pelko kalvaa. Taas käy niin, pelottaa. Odotan, jos mies ottaisi ja tekisi kerrankin aloitteen, koitan vatsamakkaroiden kera loikoilla viettelevästi sohvalla. Ei. Menen miehen viereen, hyväilen poskea ja silittelen, koitan suudella. Kerran jos toisenkin. Kysyn varovasti; seksiä? Ei. Sanon hyvää yötä ja koitan itkua pidätellen hipsiä ulos tupakalle. Mies arvaa, tottakai. Suuttuu. Ja itken itseni taas uneen sohvalla..
ap, allapäin
Te ustkotte tuota ap:t? Kyllä draamahakuisuus paistaa niiiiin tekstin läpi. Hohhoijaa.
Porvoosta päivää.
provo, joku jolla sama huoli voi saada vastauksista ideaa...
Ja hei kyllä näitä itsesäälissä pyöriviä ja huonolla itsetunnolla varustettuja mammoja löytyy ihan oikeastakin elämästä, eikä se miehen haluttomuuskaan mikään ihan hirveän harvinainen oire ole...
Minulla oli raskausaikana ihan järjettömän kovat seksihalut ja mies oli kuin kuollut lahna sillä saralla. Oli aikamoista tuskaa.
Vieraisiin teki mieli mennä, kun tuntui niin sikamaiselta miehen käytös.