Mies ei halua minua ja olen niin rikki :,(
Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin?
Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani?
Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi?
Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2009 klo 23:58"]
[/quote] ainaki vuoden on jaksanu hyvin, eli ei kovin hyvä neuvo
[quote author="Vierailija" time="12.10.2009 klo 23:50"]ja nekin ovat minulle, paino-ongelmaiselle liikaa. Itkettää kun katson itseäni pelistä, tiedänetten ole ylipainoinen mutta olen silti silmissäni kuvottava läski. Jos mies edes haluaisi, tuntisin itseni hyväksytyksi tämän kokoisena kuin olen.
Suostuisin koska tahansa seksiin. Vaikka keskellä päivää. Minua saa nussia kurkkuun ja retuuttaa, kunhan saisin vain seksiä ja hyväksyntää.
Olen niellyt jo senkin, ettei mieheni ikinä nuole minua, vaikka kuinka ''tekisin samat'' miehelle joka kerta.
Aloitteen teko? Minä aloitan aamuni sillä, että pakotan itseni ajattelemaan seksiä, itken hetken yksikseni kun pelkään taas käyvän näin. Kerään itseni ja mietin kuinka ihanaa se parhaimmillaan on. Laitan mukavan viestin miehelle, kehun ja kerron kuinka ylpeä olen hänestä, kerron kuinka rakastan. Teen illalla puuroa ja leivän, keitän ja kaadan kahvit. Halailen ja rakastan. Sydämessä kokoajan pelko kalvaa. Taas käy niin, pelottaa. Odotan, jos mies ottaisi ja tekisi kerrankin aloitteen, koitan vatsamakkaroiden kera loikoilla viettelevästi sohvalla. Ei. Menen miehen viereen, hyväilen poskea ja silittelen, koitan suudella. Kerran jos toisenkin. Kysyn varovasti; seksiä? Ei. Sanon hyvää yötä ja koitan itkua pidätellen hipsiä ulos tupakalle. Mies arvaa, tottakai. Suuttuu. Ja itken itseni taas uneen sohvalla..
ap, allapäin
[/quote]
Kuvaatko sä mun elämääni salaa asentamillasi kameroilla? :O
Meillä pitää, silloin kun mun alkaa tehdä mieli, kehitellä joku naurettava tarina ja lässyttää ja puhutella hra penistä kolmannessa persoonassa, ettei miehelle tulisi paineita. Alkaa jo vituttaa.
Kaipaan niin tajuttomasti välillä 6 vuoden takaista suhdettani, jossa mies osasi kaapata karhumaiseen syleilyyn ja oikeasti "ottaa" naisen. Näille pojumiehille täysin vieras asia.
Miksi vielä katselet noin tunnekylmää miestä?! herätys AP!! Tekstin perusteella sulla on itsetunto täysin pohjamudissa, eikä miestä kiinnosta sun tunteet yhtään. Onko mies ikinä lohduttanut sinua? Vai onko sellainen mies joka ei pysty käsittelemään tunteita ja vain suuttuu jos itket?
Voi ap, olet naurettava. Lattiarättiä kohdellaan kuin lattiarättiä, ei yhtään sen paremmin. Ruikuta ja itkeä volise nyt vähän lisää, siitähän miehesi oikein innostuu niin kuin olet huomannutkin. Olet miehellesi riesa olemattomine itsetuntoinesi ja säälittävine itkuinesi, kuka nyt tuollaista haluaisi panna tai miellyttää millään tavoin? Paras on siis lähteä eri suuntiin kokonaan, anna miehelle vapaus etsiä itselleen ehjä ja hymyilevä nainen ja hoida itsesi kuntoon vaikka ammattimaisen avulla. Olet täällä varmasti ennenkin itkujasi valittanut, miksi et ota vastauksista oppia? Jo se asia kertoo sinusta paljon.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:35"]
Voi ap, olet naurettava. Lattiarättiä kohdellaan kuin lattiarättiä, ei yhtään sen paremmin. Ruikuta ja itkeä volise nyt vähän lisää, siitähän miehesi oikein innostuu niin kuin olet huomannutkin. Olet miehellesi riesa olemattomine itsetuntoinesi ja säälittävine itkuinesi, kuka nyt tuollaista haluaisi panna tai miellyttää millään tavoin? Paras on siis lähteä eri suuntiin kokonaan, anna miehelle vapaus etsiä itselleen ehjä ja hymyilevä nainen ja hoida itsesi kuntoon vaikka ammattimaisen avulla. Olet täällä varmasti ennenkin itkujasi valittanut, miksi et ota vastauksista oppia? Jo se asia kertoo sinusta paljon.
[/quote]
Ammu itsesi, huora.
Miestäsi ei enää kiinnosta lapsen venyttämä pimppa ja rinnat. Lähetä hänet minulle, hoikalle ja tiukalle lapsettomalle naiselle. ;)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2009 klo 23:36"]
Miksi!? Miksi olen niin vastenmielinen? Tunnen itseni niin rumaksi ja ällöttäväksi ihmiseksi. Mikä minussa on vikana? Mitä olen tehnyt väärin?
Miksi mies sanoo rakastavansa, muttei halua seksiä kanssani?
Itkettää, itken enkä kykene lopettamaan. Miksi mies jota rakastan ylikaiken, miksi ihminen joka on paras ystäväni ja tärkein ihminen koko maailmassa ei halua minua? Miksi hän sanoo rakastavansa? Miksi hän sanoo minua kauniiksi?
Miksi hän suuttuu kun itken? Miksei hän lohduta ja halaa vaan haukkuu kun itken? Miksi hän tekee niin, vaikka tietää mitä tunnen sisimmässäni? Miksi, oi miksi?
[/quote]No mitäs jos koittasit ekana pudottaa pari...kymmentä kiloa ja katotaan sit uudestaan jookosta? :) Ei se täällä itkemällä parane hei.
Ihme pihtariukkoja teillä! Ja mitä ap ruikutat, lopeta tuo pillittäminen ja tee niin kuin joku vastaajista käski: Älä vonkaa,unohda koko ukko ja ala elämään omaa elämääsi. Älä kiinnitä äijään mitään huomiota.
Jos ei jossain vaiheessa halua niin sitten lähde kalppimaan
Eihän mies halua itseään tyrkyttävää, itkuista naista jolla ei ole luonnetta. Neuvoni on, että näytät miehelle kuinka sulla olis vientiä, lähdet viihteelle ilman miestä, flirttaile muille ja hanki se rakastaja jos ei muuta. Eiköhän mieheen tule vipinää JOS rakastaa sua, miehillä nyt vain tuppaa tuo kilpailu ja saalistusvietti tulemaan päälle kun huomaa naisella olevan muitakin ottajia, siihen asti olet itsestäänselvyys, varsinkin kun tuputat itseäsi..nyt nainen otat itseäsi niskasta kiinni ja vähän itsekunnioitusta kehiin ja lopetar marttyyriyden!
Aloitus on 5 vuoden takaa, joten ehkä AP on jo "lopettanut ruikutuksensa"...
hyi kammots joku tupakalle haiseva yökötys, taidatte molemmat olla wtporukkaa ja taidat kulkea päivä tpitkät verkkareissa.
voi voi miten kauheaa kun ei enää kelpaa, eikä sulla oo mitään muuta ajateltavaa elämässä kuin joku tommonen asia, kyllä on pienet murheet.
olet rasittava roikkuja ja mielistelijä, sun wt-ukko lähtee kohta kävelemään, kun se ei enää halua olla wt.
meillä sama mutta en kelpaa jos tullut ylimäärisiä kiloja eikä voi miestä syyttää, jos ei läski miellytä niin minkäs sille tekee.
Onko seksistä tullut rutiinia ja pakkopullaa?
Oletko arvostellut kullan toimintaa pahnojen välissä?
Teot ovat totuudenmukaisempia kuin sanat.
Vaikka miten kehuu ja sanoo rakastavansa, muttei kuitenkaan toimi kuten rakastava ihminen nähdessään itkusi, on oikea rakkaus kaukana ja valhe sanojen takana.
seksuaalisesti koko raskausaikana kertaakaan. Kaikkeni yritin, mutta tulin joka ikinen kerta torjutuksi.. Muistan kyllä miten hirveälle ja kohtuuttomalle se tuntui.
Heti synnytyksen jälkeen miehen seksuaalinen kiinnostus palasi ja seksielämä alkoi kukoistaa. Eli tässä tapauksessa johtui vain siitä vauvasta masussa..
seksuaalisesti koko raskausaikana kertaakaan. Kaikkeni yritin, mutta tulin joka ikinen kerta torjutuksi.. Muistan kyllä miten hirveälle ja kohtuuttomalle se tuntui.
Heti synnytyksen jälkeen miehen seksuaalinen kiinnostus palasi ja seksielämä alkoi kukoistaa. Eli tässä tapauksessa johtui vain siitä vauvasta masussa..
meillä olut aina, eli olen eka vastaaja jonka miehelle ei kelpaa kuin laiha, ja heti kun mies tietää et oon raskaana niin en kelpaa vaikkei edes vatas olis vielä pyöristynyt.
ja nekin ovat minulle, paino-ongelmaiselle liikaa. Itkettää kun katson itseäni pelistä, tiedänetten ole ylipainoinen mutta olen silti silmissäni kuvottava läski. Jos mies edes haluaisi, tuntisin itseni hyväksytyksi tämän kokoisena kuin olen.
Suostuisin koska tahansa seksiin. Vaikka keskellä päivää. Minua saa nussia kurkkuun ja retuuttaa, kunhan saisin vain seksiä ja hyväksyntää.
Olen niellyt jo senkin, ettei mieheni ikinä nuole minua, vaikka kuinka ''tekisin samat'' miehelle joka kerta.
Aloitteen teko? Minä aloitan aamuni sillä, että pakotan itseni ajattelemaan seksiä, itken hetken yksikseni kun pelkään taas käyvän näin. Kerään itseni ja mietin kuinka ihanaa se parhaimmillaan on. Laitan mukavan viestin miehelle, kehun ja kerron kuinka ylpeä olen hänestä, kerron kuinka rakastan. Teen illalla puuroa ja leivän, keitän ja kaadan kahvit. Halailen ja rakastan. Sydämessä kokoajan pelko kalvaa. Taas käy niin, pelottaa. Odotan, jos mies ottaisi ja tekisi kerrankin aloitteen, koitan vatsamakkaroiden kera loikoilla viettelevästi sohvalla. Ei. Menen miehen viereen, hyväilen poskea ja silittelen, koitan suudella. Kerran jos toisenkin. Kysyn varovasti; seksiä? Ei. Sanon hyvää yötä ja koitan itkua pidätellen hipsiä ulos tupakalle. Mies arvaa, tottakai. Suuttuu. Ja itken itseni taas uneen sohvalla..
ap, allapäin
olin ennen ollut muodokas, en lihava. muodot katosi. Muut kehui hyvännäköiseksi, mies oli NIIN pettynyt.