Mistä luontaistuotteesta olet saanut selvästi apua ja mihin?
Itse olen saanut selvää apua Echinaforcesta, en tosin flunssaan mutta virtsatieinfektiohin. Kierre loppui kun aloin ottamaan 15tippaa Echinaforcea pari kertaa päivässä muutaman viikon ajan. Sama juttu on tehonnut jo monta kertaa. Tehoaa usein heti ensioireisiin kun ottaa 10-15 tippaa tunnin välein.
Kommentit (9)
valkosipulitabletit vahvistavat minulla vastustuskykyä, jos esimerkiksi flunssa meinaa iskeä. Ovat voimakkaimpia valkosipulitableteista, muut eivät minulla vaikuta. Magnesium-kuuri auttaa itsellä myös levottomiin jalkoihin ja suonenvetoon.
Minulla ei ole diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoimintaa sillä kilppariarvot ovat normaalin rajoissa vaikkakin alarajoilla. Söin juuri purkillisen luontaistuotetta, olisiko ollut Bio-thyroxin tms. nimeltään (ruskea lasipurkki). Pakko on hakea sitä lisää sillä piristyin viikossa jo selvästi. Jos otin kapseleita kaksi tuli itse kilpirauhaseenkin selkeitä tuntemuksia joten ihan selvästi se tuote jotenkin kilpirauhaseen vaikutti. Skeptikkona kuitenkin ajattelin että se oli sattumaa, mutta kun purkki loppui, loppui viikossa myös energia. Pakko on hakea siis toinen purkki tai kenties käyttää tuotetta tästä eteenpäin loppuikä.
Se piristää ja lisäksi sen pitäisi estää solujen vanhentumista, mutta kyllä mulle tuo piristäväkin vaikutus riittää :).
se ja e-epa auttaa masennukseen, sekä kräuterlutsaft, nostaa parhaiten hemoglobiinia. Muitakin varmaan ois, ei tuu nyt mieleen.
auttaa kalaöljyjen lisäksi D-vitamiini. Söön sitä 20-30µg päivässä. Lisäksi flunssat ei ole iskenyt D-lisän jälkeen.
En tiedä luokitellaanko ne ennemmin luontaislääkkeiksi vai luontaistuotteiksi, mutta muutamasta eri lääkkeestä apua on tullut:
pienen lapsen uniongelmaan, korvatulehduksiin, vatsatautiin ja pelkotiloihin.
Itselläni virtsiskierre samoin toistuvat poskiontelotulehdukset ovat historiaa.
Koiralle auttoi eroahdistukseen Ignatia C30
Synnytysten jälkeen käytin sitä lääkärin suosituksesta, kun hemoglobiini oli suht matala ja tokihan se auttoi.
Magnesium on toinen jota täällä lääkäri suosittelee esim. menkkakipuihin tai jos on usein suonenvetoa tms. kramppeja.
t. toinen Keski-Euroopasta
levottomiin ja sätkiviin jalkoihin.