Palkkagallup
Olisi kiva tietää olenko ihan palkkakuopassa kun bruttopalkkani on n. 2600 e/kk ja toimin markkinointiassitenttina pääkaupunkiseudulla? Mistä voisin tarkistaa paljon alan ihmiset yleensä saavat palkkaa?
Mikä on bruttopalkkasi ja mitä teet työksesi?
Kommentit (9)
tekninen apteekissa... Näin se menee!
t. farmaseutti Helsingistä
"Listahintaahan" tuo noudattelee, taitaa olla jopa vähän yli :/
"Listahintaahan" tuo noudattelee, taitaa olla jopa vähän yli :/
olen ymmärtänyt että harvassa apteekissa saa vain taulukon mukaista palkkaa, jos olet vakituinen ja ollut jo jonkin aikaa niin käy ihmeessä juttelemassa korotuksesta. Meillä ainakin tekniset saa vähintään 1800€
olen jostain nyt jo melkein vuoden vanhasta Sihteeri&Assistentti -lehdestä lukenut, että mark.assarin keskipalkka olisi 2500€...muistaakseni!
Itsekin olen pk-seudulla assarina, en kuitenkaan mark.assarina, ja palkkani on 2300€.
tällä hetkellä tienaan bruttona n. 3600 euroa kuussa (mulla on ihan reippaasti ylitunteja).
olen ymmärtänyt että harvassa apteekissa saa vain taulukon mukaista palkkaa, jos olet vakituinen ja ollut jo jonkin aikaa niin käy ihmeessä juttelemassa korotuksesta. Meillä ainakin tekniset saa vähintään 1800€
Olen ollut nyt 5,5vuotta vakitöissä. Nyt tosin hoitovapaalla. Ja joo, olen pyytänyt korotusta. Mut apteekkari NIIIIIN saita asshole että anto sen n.50€/kk korotusta, vaikka oli tod hyvä syy saada lisää palkkaa... Olenkin jo alan vaihtoa suunnitellut kun tuskin tilanne miksikään muuttuu. Työntekijänä olen kuitenki "viimesen päälle" (jos nyt on korrektia itteensä kehua)
Olen ollut nyt 5,5vuotta vakitöissä. Nyt tosin hoitovapaalla. Ja joo, olen pyytänyt korotusta. Mut apteekkari NIIIIIN saita asshole että anto sen n.50€/kk korotusta, vaikka oli tod hyvä syy saada lisää palkkaa... Olenkin jo alan vaihtoa suunnitellut kun tuskin tilanne miksikään muuttuu. Työntekijänä olen kuitenki "viimesen päälle"
Varsinkin palkankorotusta pyytäessä. Mieti valmiiksi mikä olisi sopiva summa ja siihen hyvät perustelut. Jos on fiksu apteekkari niin suostuu, muutenhan oisi riski että lähdet muualle ja aika vaikea on löytää hyvää ja jo talon tavat tuntevaa teknistä, ainakin meille on ollut todella hankala saada.
tekninen apteekissa...
Näin se menee!