Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ouotoa?

12.10.2009 |

Oon viikolla 19+3 ja kun makaan niin näkyy selvästi mahasta et vasen puoli on korkeampi ja tuntuu kovemmalta kuin oikea puoli. onko jollain muulla ollu tällästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, se on ihan normaalia :) Itselläni on ollut samallatavalla siitä asti kun masu on alkanut kasvamaan. Aina välillä siis näkyy kun toinen puoli on enemmän koholla kuin toinen. Vauva se vaan siellä on mikä tuntuu kovemmalta...:)

Se voi johtua esim. siitä että istukka on myös justiinsa siinä kohalla ja sitten vauva vielä painaa sinne.

Älä huoli!

Ninukki ja Noppa 31+6

Vierailija
2/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tän jutun vaan vasemmalla puolella. et aina se oikea puoli on matalamman näköinen ja tuntuu löysemmältä, kun taas vasen on huomattavasti korkeempi ja kovempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kumpikin poika on odotusaikana tykännyt köllötellä ns. kyljellään eli toinen puoli masusta on oikeesti 'tyhjä' ja vauva on toisella puolella. Ei ole mitenkään outoa :)

Vierailija
4/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo soitin sitten varmuudeksi neuvolaan. on kuulemma ihan normaalia:) sitä vaan tulee kaikennäköistä välillä mieleen, ja olen muutenkin hysteerinen ihminen:D tää on ensimmäinen mulle niin on kaikki niin uutta:)

Vierailija
5/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli siis kaikki hyvin :)

Mäkin odotan ensimmäistä ja mulla on tullu vaikka mitä ihme tuntemuksia ja epäilyksiä, että kaikki ei ole hyvin. Onneksi on toi parempi puolisko joka sitte palauttaa taas maan pinnalle ja kertoo miten ne asiat nyt ihan oikeasti olikaan :D Kai se on ihan normaalia, että huolestuu pienestä. Varsinkin näin ensimmäisen kohdalla kun kaikki on niin uutta. Ja mun mielestä se on hyväkin juttu olla mielummin hysteerinen kun sitten taas täysin välinpitämätön!

Ihanaa odotusta sulle justina ja muutenkin kaikkea hyvää :)

Ninukki ja Noppa 32+1