Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä jos MJ ei olekaan

Vierailija
12.10.2009 |

kuollut? Michael Jackson siis. Kaikki on mahdollista. Ura oli laskussa, nyt nousussa.

Oli rahaa ja vaikutusvaltaa, helppo lavastaa kuolema.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua pahemmin kiinnosta.

Vierailija
2/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää nyt leppoisia ja rauhallisia päiviä prinsessa Dianan naapurina jossain missä kukaan ei tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettoaa enemmän rahaa kuin eläessään

Vierailija
4/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

levymyynneillä.

taas uus naama jostain, piilopirtti.

Vierailija
5/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan pääsisi tänne jotenkin. Naama on kaikin puolin alkuasukkaan näköinen, ja täällä ei kukaan sanoisi edes päivää vaikka tunnistaisikin. "Pöh, joku turhantärkee julkkis, näytänpä tylyltä" kun on suomalaisten motto vaikka se julkkis olisi MJ taikka paavi. Toisten ihmisten ihailu on asia, joka ei koske Suomea.

Vierailija
6/12 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut se on.

Vierailija
7/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MJ elää.

En ole ollut fani enkä seurannut kamalan paljon hänen tekemisiään.

Minulla on tapana "tuntea" asioita ja nyt on tosi vahva tunne että hän ei ole kuollut. Todennäköisesti varmaan on, mutta kun ei tälle tunteelle voi mitään.

Sanoin jo miehellekin että ei se MJ ole kuollut, piti minua hulluna. Helppo lavastaa, lievä mysteeri, ketään ei kuitenkaan tuomittu, suku sai julkisuutta ja sympatiaa.

Oikeasti ei tuollainen neurootikko jätä asioita sattuman varaan. Ei "vahinkoa" voi sattua noin tarkan kaverin kanssa. Oliko hänellä muuta tietä kuin tämä? Siis oikea kuolema tai lavastus? Aika heikosti oli asiat.

Mitä veikkaatte, jos ei ole kuollut, koska comebackin aika? Itse veikkaisin että joulun aikaan. Sen kauempaa ei kannata odottaa, koska asia hiipuu. Ja joulu on otollinen aika "ylösnousemukselle".

Vierailija
8/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ihme, tuolla tyylillä elää(lääkeitä sekaisin), kummallinen pakkomielle joillakin, tehdä ihmisistä kuolemattomia, vaikka ihan samanlaisia nuo julkkikset ovat, kuin muutkin kuolevaiset.

Vierailija
9/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis TIEDÄT?

Ihmiset ovat aika naiiveja kun uskovat että bisneksen nimissä ei tehtäisi mitään laittomuuksia ym. kyseenalaisia juttuja.

Kysehän on puhtaasti rahasta ja bisneksestä. Jos on valtaa ja mahdollisuuksia, niin miksei sitten olsii mahdollista että olisi lavastanut koko tapauksen?

Ei tässä mitään mystiikkaa haeta eikä itketä epätoivoisina idolin perään vaan ajatellaan analyyttisesti.

Faktoja kehiin. Kukaan meistä ei ole ruumista nähnyt IRL.

9

Vierailija
10/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän oli niitä videoita, joissa oletettu ruumis helikopterissa kääntääkin sängyllä kylkeä ja toinen, jossa kävelee sairaalaan sisään.

Kukin saa uskoa, mitä haluaa. Tai olla uskomatta.

Vierailija
11/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt mennyt nuo jutut ihan ohitse ;)

9

Vierailija
12/12 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla se helikopterivideo silloin kuoleman jälkeen pyöri. Onhan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän