Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistat tyypillisen kateellisen naisen?

Vierailija
12.10.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelee toista äitiä korkeamman/matalamman iän vuoksi, kasvatuksen, raskauden tms. Ei siinä voi olla mitään muustakaan kyse:)

Vierailija
2/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko klassinen. Kun Karpela kävelee linnan juhliin, alkaa kauhistelu, mollaus, rumaksi ja vanhan näköiseksi haukkuminen. Prässä kävelee joku perusmaatuska, joka ei näytä miltään, eikä hä nen ulkomuotoaan sitten ruodita ollenkaan, koska hän ei herätä kateutta.

Pätee todella moneen naiseen. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpelasta voi olla pitämättä monesta muustakin syystä, kuin kateudesta ;) Tietysti tällaisen yliulkonäkökeskeisen ihmisen (joka on siis luonut uransa ulkonäöllään) arvosteluunkin pitäisi ehkä ymmärtää suhtautua eri tavalla, kuin sen perässätulevan tutkijamaatuskan. Ihminen, joka tarkoituksella altistaa ulkonäkönsä kaikkien ihmeteltäväksi vuodesta toiseen, on kai ansainnut kovempaa ryöpytystä kuin sellainen, joka keskittyy asaialinjaan työssään ja saavutuksissaan.

Kateellisen tunnistaminen on joskus vaikeaa, mutta parhaiten sellaisen pahansuovan tyypin kai tunnistaa siitä, että hän on usein puhumassa suuressa mittakaavassa pahaa toisista. Ja vieläpä näyttää nauttivan siitä. Varsinkin sellaisista, joissa ei välttämättä ole paljoa haukuttavaa oikeasti.

Vierailija
4/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisen tunnistaa panettelusta. Siitä, että juorutaan ummet ja lammet toisten asioista, vääristellään ja käännetään asia niin, että "en mä ainakaan ikinä olis halunnukkaan..."

Vierailija
5/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa... Aika monesti tuossa "arvostelussa" on kyse sellaisesta louskuttamisesta, jolla luodaan yhtenäisyyttä omaan vertaisryhmään. Niinkuin nyt vaikka Karpelan arvostelemisessa, harva hänelle taitaa oikeasti olla kateellinen. Tai jos vertaisryhmän äidit ovat saaneet esikoisensa vähän vajaa kolmekymppisinä, niin sitten yhdessä ihmetellään niitä, jotka tekevät ensimmäisen lapsen 20 tai 40 -vuotiaana. Eihän noissakaan tosiaan mitään kadehtimista ole!

Vierailija
6/6 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. "Sillä on kauhukakarat...(lue minä olen pätevä tässä, se ja se ei ole yhtä hyviä kuin MINÄ). Kuka sitä kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Siis käytännössä pätemisen tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme