Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vuokratyöfirmoista? ov

Vierailija
12.10.2009 |

Miten siellä on käyttäydytty sairaslomalla ollessanne? Tai muuten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin hyvä työssäni. Ne, jotka ei ole niin hyviä (eli saavat huonompaa palautetta asiakkailta) on hiukan huonommassa asemassa. Toivottu työntekijä voi itse valita ja vaikuttaa enemmän, myös siihen palkkaansa.

Vierailija
2/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativat tosin joka päivästä sairastodistuksen. Mutta olen ollut tyytyväinen esim. Eilakaislaan (tosin ei juuri etuja) ja Businesslike pääkaupunkiseudulla on ihan loistava. Sitä voin kyllä suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"käyttäytyy" kuin "normi" työnantaja sairaslomalla ollessa,en mä ainakaa muista että ois ollu mitenkään erityistä esim. palkan suhteen tms. Lomat ei kerry samalla tavalla nuissa vuokratyöfirmoissa, vaan lomarahat maksetaan joka tilissä.

Vierailija
4/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasloman aikana ei näe "buukattavia" vuoroja melkein viikkoon? Eli töksi viikoksi ei ole töitä tiedossa kun en pääse edeleenkään niitä katsomaan?

Vierailija
5/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset Manpowerista ja Baronasta (työntekijän vuokraajan näkökulmasta)

Vierailija
6/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen siis..

Vierailija
7/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta. Ihan ok kokemukset, varsinkin kuin yksi minua henkilökohtaisestikin vainonnut tyyppi lähti pois.

Kaikki on toiminut tähän mennessä muuten hyvin, lukuunottamatta paria "kahnausta" tämän henkilön kanssa.

Vierailija
8/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdastyössä

Vierailija
9/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten staffp. suhtaudutaan saikkuun,niin ihan hyvin. Ei ne siellä ainakaan ollut "moksiskaan", eihän kukaan sille voi mitään jos sairastuu.. Varmaan jos yhtenään alkaa olemaan sairaana niin kyllähän sitä kuka tahansa työnantaja alkais varmasti ihmettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan