Kysymyksiä Facebookista.
Näkeekö mistään milloin viimeksi on ollut kirjautuneena? Milloin on itse ollut ja milloin kaverit?
Miten te naimisiin menneet ja sukunimen vaihtaneet olette toimineet sukunimenne suhteen? Jos joku etsii sinua tyttönimellä ja oletkin nykyisellä nimelläsi, miten sinut sieltä löytää?
Kommentit (11)
Kiitos vaan ei niin yhtään mistään.
Jos et ymmärrä kysymyksiä, niin kukas tässä tampio on.
Näkeekö mistään milloin viimeksi on ollut kirjautuneena? Milloin on itse ollut ja milloin kaverit? Miten te naimisiin menneet ja sukunimen vaihtaneet olette toimineet sukunimenne suhteen? Jos joku etsii sinua tyttönimellä ja oletkin nykyisellä nimelläsi, miten sinut sieltä löytää?
Ei pysty näkemään koska on ollut viimeksi kirjautuneena, kaverin sivuilta voi toki kurkkia koska on jollekin kommentoinut tai jotain tehnyt, mutta muuten ei pysty selvittämään.
Omissa tiedoissa on kohta jossa on tyttönimi, silloin sinun tyttönimelläsi haettaessa tulee sinun profiilisi muiden samannimisten joukkoon ja korostettuna, että haettu tieto löytyy kohdasta entinen nimi. Osa taas kirjoittaa nimensä tyyliin Tiina Virtanen os. Lampinen.
mutta monet laittaa nimeksi Tiina Tiinanen os. Tiinala. Haku antaa sen sillon molemmilla nimillä.
Näkeekö mistään milloin viimeksi on ollut kirjautuneena? Milloin on itse ollut ja milloin kaverit? Miten te naimisiin menneet ja sukunimen vaihtaneet olette toimineet sukunimenne suhteen? Jos joku etsii sinua tyttönimellä ja oletkin nykyisellä nimelläsi, miten sinut sieltä löytää?
Ei pysty näkemään koska on ollut viimeksi kirjautuneena, kaverin sivuilta voi toki kurkkia koska on jollekin kommentoinut tai jotain tehnyt, mutta muuten ei pysty selvittämään.Omissa tiedoissa on kohta jossa on tyttönimi, silloin sinun tyttönimelläsi haettaessa tulee sinun profiilisi muiden samannimisten joukkoon ja korostettuna, että haettu tieto löytyy kohdasta entinen nimi. Osa taas kirjoittaa nimensä tyyliin Tiina Virtanen os. Lampinen.
Ei näy kenestäkään (ainakaan tietääkseni) milloin on ollut kirjautuneena, vain milloin on jonkin kommentin tms. tehnyt. Joillain on sukunimenä "Aaltonen ent. Ranta", jolloin löytää molemmilla nimillä, muuten en tiedä.
Hauskaa päivää.
Tässä tapauksessa facebookia.
Asetukset -> henkilökohtaiset asetukset -> Nimi
vielä yksi tampio kysyy, onko fb:ssä jossain ihan oikeasti käyttöohjeet? Siis sellaiset perustoiminnot. Olen löytänyt niitä ihmisten kysymyksiä, mutta sellaisia peruskäyttöohjeita en. En esim ymmärrä mitä nuo muistiinpanot, tapahtumat ja ryhmät ovat.
Kiitos vaan ei niin yhtään mistään.