Sano rehellisesti, kadehditko Johanna Tukiaisen glamour-elämää jet-set -piireissä?
Kommentit (19)
Mutta ainahan noita Cheryleitä ja Johannoja sun muita löytyy, jotka rakastavat olla esillä, monessakin mielessä.
aika pienet ja matalat on nää "Julkkis"piirit. ja rahattomat, jos vähänkään tarkemmin katsellaan!
niin ei voi olla kamalampaa kohtaloa
Minusta hän on lähinnä säälittävä pyrkyri.
Anteeksi sanani jos olet Johanna, mutta siltä tuntuu...
mekoissa poseeraaminen ko. lehdessä on glamouria niin en.
Ei kai kukaan sellaista touhua kadehdi. Vähän kuin kysyisi, kadehditaanko me Matti Nykäsen loistokasta julkkiselämää.
En voisi sietää sellaista elämää. Tulisin varmaan hulluksi jos olisin julkkis. Muutaisin jonnekin korpeen erakoksi.
kallis elämäntyyli, joten en tiedä onko kadehtimista vai ei.
Luulen että hän itsekin eläisi erilaista elämää, jos vain voisi.
Tykkään omasta elämästäni sellaisena kuin se on.
Olen joskus haaveillut julkisuudessa työskentelystä mutta pelko siitä, että joutuisin samantyylisen törkyjulkisuuden riepottelemaksi kuin Tukiainen, on vienyt haaveeni. En siis yhtään kaipaa retostelua juorulehtien kansissa tai muutenkaan Tukiaisen elämäntapaa. Lähinnä hänen elämänsä herättää sääliä. Ei tuollaisia juttuja tekevä voi oikeasti olla tasapainoinen tai aidosti onnellinen ihminen.
Olen oikeasti onnellinen ja kiitollinen omasta elämästäni, en vaihtaisi tätä mihinkään.
JTn elämästä ei kyllä löydy kumpaakaan:D
"glamour-elämää jet-set -piireissä?"
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
*pyyhkii kyyneliä* Ei, en kadehdi häntä.
Asumista rikkaan ystävän luksusasunnossa, jossa on erittäin hieno vessa ja kenkiä voi kuvata partsilla.
Joten Tukiainen ei siellä elä eli en voi kadehtia häntä sellaisesta, mitä hänellä ei ole.
En kadehdi julkisuuden henkilöitä. Se elämä on syvältä hanurista.
Olen tyytyväinen viiden lapsen äiti, teen kolmivuorotyötä ja nautin käydä viihteellä kun saa seuraavana aamuna herätä ilman että, lööpit huutaa vetyperoksidiblondia, vesiraja roiskeläppää ja turvonneita huulia.
Lähinnä säälin.
Eikös joku lehti retostellut hänen tuloillaan, alle 10k eur vuodessa tms? rahaa ei edes nimeksi. Eihän silloin voi olla glamouria taikka jetsettiä, jos rahaa ei kerran ole...
Jos vaan saa jotain miehiä maksamaan itselleen matkoja silloin tällöin tai juomia ja välillä joutuu putkaan Ranskanreissullaan maksamattomista juomista, en kyllä kadehdi sellaista elämää. esintyä puolialatsomana jossain lähiöpubeissa. Juu ei.
bileisiin, joissa on joku Tommy Leen kaltainen entinen rokkari, nykyinen narkkari-alkoholisti-luuseri-vaimonhakkaaja.
Ihan rehellisesti kun mietin, niin EN haluaisi vaihtaa elämääni Tukiaisen elämään ja ihmettelen kyllä, miten kukaan haluaisi.
se, että yli-ikäiset seksistiset äijät lähettelee pervoja viestejä.. huh.
ei ei ja ei...
Jos joku minusta kiinnostuu niin saa sitten kiinnostua jostain muusta kuin pikku minihameesta.
Minulla on perhe joka on tärkeämpi kuin menevä yökerhoelämä ja puolialastomana putken kanssa tanssiminen.
Vietin nuorena railakasta elämää riittävästi ja mitään hinkua ei ole siihen enää.
Alkoholia en ole käyttänyt aikoihin jne. kun se ei vaan kiinnosta puhumattakaan yöelämästä minkäälaisissa ravintoloissa joitka nykyään kutsutaan baareiksi.
ps. minun nuoruudessa baari oli kahvila josta sai myös ruokaa ja jäätelöannoksia.