hyvä kana kastike?
olisiko jollakin joku hyvä ohje kanakastikkeen tekoon? itsellä aina perus kanasuikaleita ja kermaa.
(kyllästyttää jo) :D
Kommentit (7)
kanasuikaleet paistetaan ja lisätään kolmen juuston ruokakerma ja annetaan jonku aikaa olla ja sit riisin kans nassuun :D
Itse asiassa aika samanlainen ohje kuin tuo edellinen, paitsi meillä ei tykätä sienistä...
[/quote]
Ei ne paistetut sienet siellä maistu eriskummallisilta. Kokeilehan joskus laittaa niitä niin yllätyt. Joko tuoreita champ-sieniä taikka tölkistä.
naturell fileesuikaleita ja creme bonjour valkosipulikastike!
tai sitten lisään siihen kana-kerma seokseen, sipulia, paprikaa, maissia ja oliivia, jo on paremman makuista :)
ja lisää siihen reilusti ananasmehua anaspurkista ja vähän murskaakin. Tulee tooosii hyvä kastike, jopa minun vaativa mieskin siitä tykkää.
Paista sipulit ja paprika sekä viipaloidut sienet öljyssä, tietysti olet ne pilkkonut. Jos pidät valkosipulista, niin paista se samalla. Lisää broilerin fileesuikaleet. Lisää kerma ja laita haluamasi määrä sinihomejuustoa. Mausta n. 4 rkl ketsupilla sekä mustapippurilla sekä ripauksella suolaa.
Ruskista marinoimattomat broilerisuikaleet öljyssä. Mausta suolalla, mustapippurilla, currylla ja rakuunalla.
Broilerin kypsyessä pilko sipuli ja paprika ja murskaa pari valkosipulinkynttä. Sekoita broilerin sekaan ja anna hautua.
Lisää Aura-juustoa ja kuohukermaa ja hauduttele edelleen jonkin aikaa.
Itse asiassa aika samanlainen ohje kuin tuo edellinen, paitsi meillä ei tykätä sienistä...
Ruskista sipuli ja kana. Lisää valion kolmenjuustonruokakerma ja mandariinit tölkistä. Mausta. On tosi hyvää.
Katso tarkempi ohje valion sivuilta.