Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuossa pedofiili -ketjussa on niin kuvottavia juttuja että yrjö lentää :(
01.10.2009 |
Voi että miten laput lensi kaaressa mun silmiltä. Minusta on kuitenkin hyvä että näinkin kipeästä aiheesta voi keskustella asiallisesti, ehkä pystyy omia lapsia suojelemaan sitten paremmin. Mutta vaikeaa on ollut lukea :(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siellä on omakohtaisia kokemuksia sekä lapsen, vanhemman että jopa silminnäkijän kertomana. osittain keskustelu karkaa välillä tuolle teinipissis -linjalle, josta siitäkin kyllä ihan asiallista keskustelua.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1044982/pedofiilin_m…
Alue: Aihe vapaa
Mistä siinä sitten keskustellaan??? Onko siinä jotain omia kokemuksia vai mitä???