Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas kuukautiset? mistä johtuu?

Vierailija
12.10.2009 |

eli mistä johtuu että kuukautiskierto normaalisti 34 pv ja yhtäkkiä tuleekin 24 pv kierrolla? ja kestää vain 3 päivää kun yleensä kestää ainakin 6 päivää? voiko tällaiseen olla jotain syytä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikierto on 22-25 pv, kerran oli n. 16 päivää. Pelästyin tätä ensi, sitten laitoin loman piikkiin, eli olimme lähdössä aurinkolomalle talvella ja normaalikierrolla menkat olisi ollut just lomaviikolla, mutta nyt tuli edellisellä viikolla. Olisko henkinen huoli saanut fysiikan toimimaan. Se on ollut ainoa poikkeus suht säännöllisestä kierrosta.

Vierailija
2/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin kun parikymmentä vuotta olen kuukautuisista kärsinyt ja KOSKAAN ei ole käynyt näin. joskus on tullut myöhässä mutta ei koskaan näin reilusti etuajassa. ja nytkin koko ajan menkkakipuja vaikka kuukautiset loppuneet jo...

ja mulla ei ole ollut mitään erityistä tässä lähiaikoina. kotona vaan ollut lapsen kanssa, en edes ole ruokakaupassa käynyt joten todella tasapaksua elämää ollut...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset päättivät piristää sua.

Oikeesti yhdet epäsäännölliset kuukautiset eivät merkkaa mitään. Sit jos tulee tavaksi niin mene gynelle.

Vierailija
4/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne sitten päätti jotain äksöniä järjestää mun elämään... = )

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi