Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa häpyliitoksen aukeaminen?

Vierailija
12.10.2009 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosiksi kun kävin liitoskipujen takia lääkärissä rv20. Paikat ei siis olleet mitenkään auenneet, että synnytys ei suinkaan ollut alkamassa liian aikaisin, mutta tuommoinen tuli mulle diagnoosiksi. Ja raskaus eteni ihan normaalisti, tosin olin välillä tosi tuskastunut kipujen takia.

Ja vauva meni vielä yliaikaiseksi.

Vierailija
2/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin isokokoisen lapsen ja synnytyksessä repeili yksi sun toinenkin kohta...No, häpyliitos oli minulla tolkuttoman kipeä enkä voinut sängyssä edes kääntyä puhumattakaan ylös nousemisesta tai liikkumisesta. Alue kuvattiin ja onneksi todettiin, ettei vamma ollut paha ja levolla paranisi ja näin myös tapahtui vaikka alkuun tuntui todella kauhealta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siis kolmoselle..minkälaisia kipuja sulla oli? vaikuttaako tuollainen jotenkin synnytykseen?

Vierailija
4/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäinkin sen takia sairauslomalle 24. viikolla. Kivut eivät loppuneet synnytykseen vaan jatkuivat ja jatkuivat. Ekasta synnytyksestä on 21 vuotta aikaa, ja vieläkään en pysty jaloilla esim. rattaitten jarruja käyttää. Muitten lasten odotus ei ollut yhtä vaikeaa, mutta kyllähän tuo liitos silloinkin kipuili aika ankarasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan